Reakcia na: bwd #86152:
Inak na to, aby mohol vôbec dpoyt slúžiť namiesto zvončeka, treba ísť za pánom ministrom Vážnym a navrhnúť mu zmenu dopravného poriadku dráhy. Tam sa totiž v prílohe 6 stanovuje, ako sa má dávať návesť zastav. Tá sa má dávať tak, že ak "cestujúci vo vlaku (v dráhovom vozidle) chce vystúpiť na nasledujúcej zastávke "Na znamenie"; návesť "Zastav" sadáva jedným zvukovým signálom vnútorného dorozumievacieho
zariadenia vlaku (dráhového vozidla) (.)."
Túto návesť možno dať aj inak aj to si nie som istý či vôbec, ak sa splní odsek 7 § 30, ktorý umožňuje"Prevádzkovateľ dráhy alebo dopravca môže v prevádzkových predpisoch ustanoviť ďalšie návesti, návestidlá, svetelné signály a značky po ich schválení príslušným dráhovým správnym úradom."
Lenže dopytové tlačidlo nie je návesť, návestidlo, svetelný signál, ani značka, ak sa nemýlim. Teda ako som už povedal, šup na ministerstvo, alebo prerobiť všetky električky a t-busy.
bwd
1. Neviem, o akom Igorovi je reč, odpovedal som na výrok o hlúpostiach, ktorý bol smerovaný mne.
2. Toho, že bude obnovený vozový park v Bratislave sa nedožije asi nikto z tu diskutujúcich, a ako to tak vyzerá, tak dokonca ani budúcich, len dnes narodených. Tlačidlá pri každých dverách by som nenazýval "výdobytkom techniky", vo svete je to prirodzená súčasť vozidiel už desiatky rokov. Malá investícia do tejto akcie by priblížila bratislavské vraky aspoň trocha civilizácii.
3. Nikto netvrdí, že treba nutne do vrakov inštalovať aj fotobunky. Hovorili sme len, ako to funguje inde. Je preto nemiestne uvažovať nad tým, čo by bolo, keby boli fotobunky aj v Bratislave.