koľko 60min cestovných lístkov si môže kúpiť z priemerného mesačného platu Rakušan a koľko Slovák?
Inak povedané ak budem zarábať 100 000 Sk čistého mesačne (ha ha ha) tak sa mi nebude zdať veľa dať za 30 min 14 Sk. Všetko je relatívne.
Ale ak nás náhodou príjmu do EU a budme platiť za cestu 1,5 EUR pri dnešných platoch (však sa im musíme vyrovnať v cenách, no nie? ako nás o tom neustále presviedčajú), tak to bude silná káva. Pretože ceny sa zdvihnú, ale kvalita zostane ešte dlhú dobu rovnaká.
Inak povedané ak budem zarábať 100 000 Sk čistého mesačne (ha ha ha) tak sa mi nebude zdať veľa dať za 30 min 14 Sk. Všetko je relatívne.
Ale ak nás náhodou príjmu do EU a budme platiť za cestu 1,5 EUR pri dnešných platoch (však sa im musíme vyrovnať v cenách, no nie? ako nás o tom neustále presviedčajú), tak to bude silná káva. Pretože ceny sa zdvihnú, ale kvalita zostane ešte dlhú dobu rovnaká.
J
#8611Andrej: tá logická koncepcia je ale stále ráta s nosným systémom. No viem, že väčšina zvás je odporcom metra no musíte sa stým zmieriť. Metro v Ba bude, ide o prestýž SR- BA hl. mesto a hlavne laici ako ja chcú metro nie elinu.A politici im to metro dajú. A nezabúdajte že bude obsluhovať 1,3 mil ľudí a to je slušné.A aj výhodné kedže 30.000ľudí z BA- okolie cestuje prostriedkami DPB ale nemyslím si že su veľký platiči cestovného.V metre ho skontroluješ jednoduchšie, hlavne na tratiech mimo Ba.A tiež neverím, že by elina zvládla Petržalsku dopravu lepšie ako metro, či niečo podobne.