Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #86094:
este pred 5-6 rokmi bolo kladivo a mobil 2 in 1 ? ale dnes je to veru fakt bieda...
1) Re #86045 bwd: V BA by ten system prispel jedine k tomu ze vozidlo by sa nepohlo zo zastavky.

2) Re #86049 AAA: Hej, hej. To je snad este lepsie ako "Nove vozy netreba lebo aj tak pridu az o pol roka" 😃

3) Re #86062 kiko: Neschopny na prevadzku v SR je predovsetkym DPB ked to vypravi do premavky.

4) Re #86068 TeBeCe: Navrhujem poslat do Noveho casu.

5) Re #86072 TeBeCe: "sice zaplati vyssie naklady pri obstarani vozidla, ale nebude musiet kazdy mesiac-dva doplnat do kazdeho vozidla celu sadu novych kladiv, cize vyssie naklady sa mu vratia." - tato teoria je podmienena tym ze sa kladivka doplnat budu.

6) Re #86073 Sjalavrak: Ano a ked sa kabina pomliazdi tak cestujuci budu hladat v kope srotu kladivko a nakoniec to skonci tak ze ho najdu v styroch kusoch.

7) Re #86085 radoslav69: Ta trat je hovadina. Aj tak bude hotova najskor o rok.

😎 Zaver diskusie: Rano si okrem otazok Mam mobil? Mam penazenku? Mam kluce? polozim aj otazku Mam kladivo?
Reakcia na: TeBeCe #86092:
Uz som v koncoch, este ma napadlo jedno radikalne riesenie: kladivka so samoodpalovacim systemom. Ak opustia vozidlo, tak vybuchnu. ?
Reakcia na: kiko #86090:
tie by zmizli rychlejsie ako kladiva. hned by si z nich niekolko spoluobcanov postavilo nove baraky ?
Tak po obede som nejaky rozjareni. Navrhujem aby namiesto kladiviek, vo vozidlach boli betonove tehly, tie by pouzili v pripade nebezpecenstva, aj na sebaobranu, aj na vybitie skla, aj proti vodicovi, aj proti zahranikovi (zamerne male z, aby som nikoho neurazal)
Reakcia na: TeBeCe #86087:
Takze podaktori cestujuci chodia so srobovakmi, a medzi dvoma zasstavkami odsobovavaju kladivka (1317). Ale mozno su z hlinika, aj tie packy. Treba celoplastove he-he, alebo vytesane z kamena ?
? Záhradnícku ulicu rozšíria až v budúcom roku ?

Záhradnícka ulica, ktorá je dôležitou dopravnou medzi Ružinovom a centrom mesta, sa bude rozširovať o dva jazdné pruhy. Je predpoklad, že práce sa začnú na jar budúceho roku.

http://www.bratislavskenoviny.sk/54012/doprava/zahradnicku-ulicu-rozsiria-az-v-buducom-roku
Kladivka:

Karosa B 732 a 741 - od vyroby boli, postupne sa postracali. nikdy sa nedoplnali. vo voze 1317 boli prisrobovane, neskor aj tak tusim zmizli.

Karosa B 732 CNG - vozy made in DPB kladivka dostavali, casom zmizli, viac sa nedoplnili. o vozidlach made in starko pochybujem ze ich niekedy mali (vid 1708 na ceste z kosic - iba s prazdnymi drziakmi http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=655&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=&ghe=1708 )

Karosa B 741 CNG - vsetky zliner GO ich urcite mali, postupne zmizli ci uz pred zaradenim do prevadzky, alebo po zaradeni. nikdy sa opatovne nedoplnali.

Ikarus 415 - z vyroby ich mali vsetky, postupom casu sa stratili. nikdy sa nedoplnali.

Ikarus 435 - detto ako 415, akurat niektore vozy dostali nedavno karosa kladiva (alebo aspon drziaky).

TAMBUS - nikdy som kladivo v drziaku nevidel (okrem kabiny vodica), prve 3 LBC tambusy dostali pri GO karosa kladiva. ostatne asi e-e.

SOR - postupne vsetky zmizli, okrem par kusov. nikdy sa nedoplnali.

Sprinter - z 1901 tusim uz zmizli.
? V okolí Galvaniho ulice je málo liniek MHD ?

Požiadavky na zvyšovanie kapacity verejnej dopravy v hlavnom meste z roka na rok rastú. Mnohé súvisia s výstavbou veľkých nákupných centier, ale aj bytovou výstavbou. Jednou zo zanedbaných častí je aj okolie Galvaniho ulice.

❓ http://www.bratislavskenoviny.sk/54009/doprava/v-okoli-galvaniho-ulice-je-malo-liniek-mhd ?
A este nieco k Poliakom. Verejne obstaravanie vyhravaju Poliaci, lebo daju najnizsiu cenu. Ale o kvalite sa nehovori. Bohuzial, vzdy ked vyhrali poliaci, mali sme velke problemy s kvalitou dodavky, nekonecne telfonaty, nedodrzanie terminov, atd. Ale maju dobru obchodnu strategiu: daju najnizsiu cenu, tym aspon raz ziskaju zakaznika, na ktore davaju potom referencie. Na zapade to zavazi, a tak vlastne postupuju na zapadny trh. Teraz som hovoril o mojich skusenostiach vo firme. Ale viem od kolegov, ze sukramne SADKy nekupili polske busy, lebo ich prekukli, vedeli ze nerobia kvalitne. Hovorim o sukromnych firmach, ktori radsej zaplatili o 100 000 viac za bus, ale v dalsom nemaju problemy.
Uz sa podarilo Zahradnikovi povedat aj nieco dobre?
1.) Zhorel nam klbovy solaris
2.) ludom netreba klimatizaciu, staci vodicom
...
?
Reakcia na: TeBeCe #86078:
to je dokaz, ze Zahradnik klame, alebo v 25Tr cestuju iny ludia, ktori kladivka doma nepotrebuju. ?
Reakcia na: Själavrak #86079:
Ja ssom si vsimal kladivka, od roku 1995, odkedy som v BA. V 39 nikdy neboli, ani jeden som nevidel. Vtedy som si myslel, z&e to maju inak vyriesene. Predsa je to hl. mesto. Po rokoch uz je mi jasne viac veci.... ?
Reakcia na: Sommelier #86075:
Robim uz roky verejne obstaravanie, a keby ma DPB vyzval aby som pomohol, tak to urobim aj zadarmo. Pri obstaravaniach je problem specifikacie a nie ceny. Cena ma byt najnizsia, ale pri danej specifikacii, a nie absolutne najnizsia cena. To je nepochopenie zak o verejnom obstaravani. Treba dat specifikaciu, ze take a take kladiva, vratne dezenu pneumatik, a poctu a umiestnenia tlacidiel v kabine, aj take malickosti ako sposob otvarania a zabezpecenia motoroveho priestoru. Ustav dopravneho inzinierstva by tiez mohol pomahat.... A Zahradnikova snaha predlzit zarucnu dobu je len slaba zaplata zleho obstaravania. Do obstaravania treba dat vsetky podmienky zmluvy, vratane zaskolenia personalu a nahradne dielce atd. O tom mozem pisat celu knihu.
Reakcia na: TeBeCe #86078:
Tak neviem čím to je. Asi si ich málokto všimol, alebo je to tým, že u Karos a Ikarusov sa DPB neunúval s ich nákupom, takže tie kladivká možno nemiznú opakovane ale možno tam vyše aj 5rokov niesú ak aj viac. Pri čom pri 15ročných Karosách ako šlo o dve alebo tri krádeže kladivka tak interval je 5rokov čo tam neni nič, lebo sa na to kašle veselo ?
Reakcia na: Själavrak #86077:
staci sa pozriet do Solarisov, 25 Tr-iek....tam je vacsina kladiv na svojom mieste aj po vyse roku...
Reakcia na: TeBeCe #86076:
Tak ja neviem, alebo aspoň pripevniť jedno niekde o kabínu šoféra tak aby ho mal na očiach a hneď zvozil toho kto by si ho chcel privlastniť. Už som v koncoch.
Reakcia na: Själavrak #86073:
efekt rovnaky ako keby tam neboli ziadne. vodic je uzavrety v kabine. ak sa mu nieco stane, cestujuci sa nemusia dostat do kabiny vodica. v pripade klboveho autobusu moze nastat pripad, ze ludia zo zadnej casti by sa tazko predierali do prednej casti vozidla aby sa dostali ku kladivu, a pod.
Reakcia na: TeBeCe #86072:
veď to je práve otázka. Lenže čo s tým má taký výrobca urobiť, keď pri nových aj generálkových tendroch je také obvyklé slovenské no. 1 kritérium - cena ? Z ktorého sa mi sommeliersky nožík otvára vo vačku ? Ktorý výrobca v tomto prípade navrhne do tendra (nielen) kladivá 3 krát drahšie ?

A na druhú stranu - vzhľadom na mediálnu a spoločenskú situáciu - v mnohých prípadoch sa o tom začína hovoriť až neskoro. Verím tomu, že keby niekde uhorela polovica autobusu tak by do dvoch týždňov boli kladivá snáď pod každým sedadlom a vláda by na mimoriadnom zasadnutí našla 2 miliardy na nové vozy.

Je to čierny humor, ale väčšinou sa hasí, keď už horí a prevencia u nás nie je základ. Že sa šlape vo viacerých ohľadoch na riziko ? Môžme si za to sami.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.