Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tak po obede som nejaky rozjareni. Navrhujem aby namiesto kladiviek, vo vozidlach boli betonove tehly, tie by pouzili v pripade nebezpecenstva, aj na sebaobranu, aj na vybitie skla, aj proti vodicovi, aj proti zahranikovi (zamerne male z, aby som nikoho neurazal)
Reakcia na: TeBeCe #86087:
Takze podaktori cestujuci chodia so srobovakmi, a medzi dvoma zasstavkami odsobovavaju kladivka (1317). Ale mozno su z hlinika, aj tie packy. Treba celoplastove he-he, alebo vytesane z kamena ?
? Záhradnícku ulicu rozšíria až v budúcom roku ?

Záhradnícka ulica, ktorá je dôležitou dopravnou medzi Ružinovom a centrom mesta, sa bude rozširovať o dva jazdné pruhy. Je predpoklad, že práce sa začnú na jar budúceho roku.

http://www.bratislavskenoviny.sk/54012/doprava/zahradnicku-ulicu-rozsiria-az-v-buducom-roku
Kladivka:

Karosa B 732 a 741 - od vyroby boli, postupne sa postracali. nikdy sa nedoplnali. vo voze 1317 boli prisrobovane, neskor aj tak tusim zmizli.

Karosa B 732 CNG - vozy made in DPB kladivka dostavali, casom zmizli, viac sa nedoplnili. o vozidlach made in starko pochybujem ze ich niekedy mali (vid 1708 na ceste z kosic - iba s prazdnymi drziakmi http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=655&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=&ghe=1708 )

Karosa B 741 CNG - vsetky zliner GO ich urcite mali, postupne zmizli ci uz pred zaradenim do prevadzky, alebo po zaradeni. nikdy sa opatovne nedoplnali.

Ikarus 415 - z vyroby ich mali vsetky, postupom casu sa stratili. nikdy sa nedoplnali.

Ikarus 435 - detto ako 415, akurat niektore vozy dostali nedavno karosa kladiva (alebo aspon drziaky).

TAMBUS - nikdy som kladivo v drziaku nevidel (okrem kabiny vodica), prve 3 LBC tambusy dostali pri GO karosa kladiva. ostatne asi e-e.

SOR - postupne vsetky zmizli, okrem par kusov. nikdy sa nedoplnali.

Sprinter - z 1901 tusim uz zmizli.
? V okolí Galvaniho ulice je málo liniek MHD ?

Požiadavky na zvyšovanie kapacity verejnej dopravy v hlavnom meste z roka na rok rastú. Mnohé súvisia s výstavbou veľkých nákupných centier, ale aj bytovou výstavbou. Jednou zo zanedbaných častí je aj okolie Galvaniho ulice.

❓ http://www.bratislavskenoviny.sk/54009/doprava/v-okoli-galvaniho-ulice-je-malo-liniek-mhd ?
A este nieco k Poliakom. Verejne obstaravanie vyhravaju Poliaci, lebo daju najnizsiu cenu. Ale o kvalite sa nehovori. Bohuzial, vzdy ked vyhrali poliaci, mali sme velke problemy s kvalitou dodavky, nekonecne telfonaty, nedodrzanie terminov, atd. Ale maju dobru obchodnu strategiu: daju najnizsiu cenu, tym aspon raz ziskaju zakaznika, na ktore davaju potom referencie. Na zapade to zavazi, a tak vlastne postupuju na zapadny trh. Teraz som hovoril o mojich skusenostiach vo firme. Ale viem od kolegov, ze sukramne SADKy nekupili polske busy, lebo ich prekukli, vedeli ze nerobia kvalitne. Hovorim o sukromnych firmach, ktori radsej zaplatili o 100 000 viac za bus, ale v dalsom nemaju problemy.
Uz sa podarilo Zahradnikovi povedat aj nieco dobre?
1.) Zhorel nam klbovy solaris
2.) ludom netreba klimatizaciu, staci vodicom
...
?
Reakcia na: TeBeCe #86078:
to je dokaz, ze Zahradnik klame, alebo v 25Tr cestuju iny ludia, ktori kladivka doma nepotrebuju. ?
Reakcia na: Själavrak #86079:
Ja ssom si vsimal kladivka, od roku 1995, odkedy som v BA. V 39 nikdy neboli, ani jeden som nevidel. Vtedy som si myslel, z&e to maju inak vyriesene. Predsa je to hl. mesto. Po rokoch uz je mi jasne viac veci.... ?
Reakcia na: Sommelier #86075:
Robim uz roky verejne obstaravanie, a keby ma DPB vyzval aby som pomohol, tak to urobim aj zadarmo. Pri obstaravaniach je problem specifikacie a nie ceny. Cena ma byt najnizsia, ale pri danej specifikacii, a nie absolutne najnizsia cena. To je nepochopenie zak o verejnom obstaravani. Treba dat specifikaciu, ze take a take kladiva, vratne dezenu pneumatik, a poctu a umiestnenia tlacidiel v kabine, aj take malickosti ako sposob otvarania a zabezpecenia motoroveho priestoru. Ustav dopravneho inzinierstva by tiez mohol pomahat.... A Zahradnikova snaha predlzit zarucnu dobu je len slaba zaplata zleho obstaravania. Do obstaravania treba dat vsetky podmienky zmluvy, vratane zaskolenia personalu a nahradne dielce atd. O tom mozem pisat celu knihu.
Reakcia na: TeBeCe #86078:
Tak neviem čím to je. Asi si ich málokto všimol, alebo je to tým, že u Karos a Ikarusov sa DPB neunúval s ich nákupom, takže tie kladivká možno nemiznú opakovane ale možno tam vyše aj 5rokov niesú ak aj viac. Pri čom pri 15ročných Karosách ako šlo o dve alebo tri krádeže kladivka tak interval je 5rokov čo tam neni nič, lebo sa na to kašle veselo ?
Reakcia na: Själavrak #86077:
staci sa pozriet do Solarisov, 25 Tr-iek....tam je vacsina kladiv na svojom mieste aj po vyse roku...
Reakcia na: TeBeCe #86076:
Tak ja neviem, alebo aspoň pripevniť jedno niekde o kabínu šoféra tak aby ho mal na očiach a hneď zvozil toho kto by si ho chcel privlastniť. Už som v koncoch.
Reakcia na: Själavrak #86073:
efekt rovnaky ako keby tam neboli ziadne. vodic je uzavrety v kabine. ak sa mu nieco stane, cestujuci sa nemusia dostat do kabiny vodica. v pripade klboveho autobusu moze nastat pripad, ze ludia zo zadnej casti by sa tazko predierali do prednej casti vozidla aby sa dostali ku kladivu, a pod.
Reakcia na: TeBeCe #86072:
veď to je práve otázka. Lenže čo s tým má taký výrobca urobiť, keď pri nových aj generálkových tendroch je také obvyklé slovenské no. 1 kritérium - cena ? Z ktorého sa mi sommeliersky nožík otvára vo vačku ? Ktorý výrobca v tomto prípade navrhne do tendra (nielen) kladivá 3 krát drahšie ?

A na druhú stranu - vzhľadom na mediálnu a spoločenskú situáciu - v mnohých prípadoch sa o tom začína hovoriť až neskoro. Verím tomu, že keby niekde uhorela polovica autobusu tak by do dvoch týždňov boli kladivá snáď pod každým sedadlom a vláda by na mimoriadnom zasadnutí našla 2 miliardy na nové vozy.

Je to čierny humor, ale väčšinou sa hasí, keď už horí a prevencia u nás nie je základ. Že sa šlape vo viacerých ohľadoch na riziko ? Môžme si za to sami.
Reakcia na: Sommelier #86071:
Je to síce kravina lebo napríklad ak ich budú potrebovať ľudia úplne vzadu, tak to bude trvať kým sa tam dostanú ale vždy lepšie aspoň 2 kladivká u šoféra v buse ako žiadne ? aspoň kým kleptománia neprejde, tak je toto asi jediné schopnré riešenie
Reakcia na: Sommelier #86071:
Viem o možnosti ako by mohli byť v autobuse bez toho aby boli ukradnuté. Mal by ich šofér v kabíne, 2 kusy.
Reakcia na: Sommelier #86071:
kladiva, ktore sa daju lahko uchmatnut su uz davno prekonane. zakaznik ma moznost objednat si take, ktore sa kradnu tazsie. sice zaplati vyssie naklady pri obstarani vozidla, ale nebude musiet kazdy mesiac-dva doplnat do kazdeho vozidla celu sadu novych kladiv, cize vyssie naklady sa mu vratia.
a preco sa o tom zacalo hovorit vcera? ved ta situacia nenastala vcera? uz to trva desatrocia a desatrocia sa s tym nic nerobi...
Reakcia na: TeBeCe #86059:
Nechcem tu vyzerať (o5) ako mulo, ktorý sa ho zastáva... Lenže ako najvyšší predstaviteľ DPB si skrátka n e m ô ž e dovoliť prehlásiť, že vozidlá nespĺňajú bezpečnostné požiadavky napriek tomu, že to tak je (nazvime to verejným tajomstvom).

Ak berieš jeho slová výlučne ako klamstvo, v tom prípade by som rád počul tvoje vyjadrenie, ktoré by si k tomu uviedol.
Respektíve ma zaujíma, či by si z chabého rozpočtu DPB investoval takých 200, 300 tisíc do nových kladív, z ktorých by ti zostalo možno 30 kusov po pol roku ?

Sám veľmi dobre vieš, aká je situácia. Začalo sa o tom hovoriť včera, počkajme mesiac dva, či dôjde k nejakému schopnému riešeniu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.