Turbo: no ja co si pamatam tak ze napriklad v takom ruzinove na trati ked naslapnu 2 - 3 vozy tak tam ide napatie aj pod 400 V a zas v takyx krasnanoch, ked je vsetko vypravene a maximalne sa okolo prebehne neaka ta 5ka, tak ze napatie na troleji v pohode prekracuje aj 1 kV :-))
A na kvalitnejsiu prevadzku by okrem uprav napati pomohlo aj take nieco, ze popri tratiach by boli robene trakcne rozvody na styl zbernice, na ktoru by boli pripojene tak jednotlive sekcie ako aj meniarne a v pripade potreby udrzby meniarne proste meniaren odpojim od siete tak na vstupe ako aj na vystupe a pokial to zrovna nespravim v case spickoveho zatazenia tak sa vlastne nic nedeje...
A na kvalitnejsiu prevadzku by okrem uprav napati pomohlo aj take nieco, ze popri tratiach by boli robene trakcne rozvody na styl zbernice, na ktoru by boli pripojene tak jednotlive sekcie ako aj meniarne a v pripade potreby udrzby meniarne proste meniaren odpojim od siete tak na vstupe ako aj na vystupe a pokial to zrovna nespravim v case spickoveho zatazenia tak sa vlastne nic nedeje...
COLOR
Mato D. sem zabudol asik napisat co sme zazili na nocakoch v noci z 6. na 7. jula, t.j. predvcerom:
Boli sme sa vozit s Ferinkom S. na linke X7 (voz 2009). Nebyt Mata, jedno kolo by uplne vynechal a hned by frcal do vozovne
Co z toho vyplyva? Bud sme mali take "stastie" alebo sa to stava kazdu noc. Howgh!
-------------
Poznamka pod ciarou: