http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Bregionya&c=regionya_13_1
"Bratislavská viacúčelová hala, v ktorej by sa mali v roku 2011 odohrať rozhodujúce zápasy svetového hokejového šampionátu, by najnovšie mala stáť na Tehelnom poli, v bezprostrednej blízkosti starého Zimného štadióna Ondreja Nepelu na Ulici odbojárov.
Návrh, aby hlavné mesto ponúklo Slovenskému zväzu ľadového hokeja na výstavbu novej arény práve pozemky pod súčasným Cyklistickým štadiónom Vlastimila Ružičku, mieni už 4. októbra prerokovať mestské zastupiteľstvo."
...
„Z dopravného hľadiska toto riešenie naozaj nie je zlé," myslí si aj námestník primátora zodpovedný za dopravu Milan Cílek.
...
"Pre potreby budúcej arény však toto miesto považujem za nevyhovujúce," vyjadril sa marketingový manažér Martin Ryba. Poukázal najmä na „katastrofické" dopravné pomery, keďže okolité hlavné tepny Bajkalská a Trnavská, ako aj úzka prístupová Ulica odbojárov sú už dnes sústavne zahltené.
Kam sme to dospeli, keď nejaký markeťák hodnotí dopravnú situáciu lepšie než funkcionár, ktorý zodpovedá za dopravu v hlavnom meste...
"Bratislavská viacúčelová hala, v ktorej by sa mali v roku 2011 odohrať rozhodujúce zápasy svetového hokejového šampionátu, by najnovšie mala stáť na Tehelnom poli, v bezprostrednej blízkosti starého Zimného štadióna Ondreja Nepelu na Ulici odbojárov.
Návrh, aby hlavné mesto ponúklo Slovenskému zväzu ľadového hokeja na výstavbu novej arény práve pozemky pod súčasným Cyklistickým štadiónom Vlastimila Ružičku, mieni už 4. októbra prerokovať mestské zastupiteľstvo."
...
„Z dopravného hľadiska toto riešenie naozaj nie je zlé," myslí si aj námestník primátora zodpovedný za dopravu Milan Cílek.
...
"Pre potreby budúcej arény však toto miesto považujem za nevyhovujúce," vyjadril sa marketingový manažér Martin Ryba. Poukázal najmä na „katastrofické" dopravné pomery, keďže okolité hlavné tepny Bajkalská a Trnavská, ako aj úzka prístupová Ulica odbojárov sú už dnes sústavne zahltené.
Kam sme to dospeli, keď nejaký markeťák hodnotí dopravnú situáciu lepšie než funkcionár, ktorý zodpovedá za dopravu v hlavnom meste...
este raz sorry za tuto konkretnu vec 
bwd
Prečo by mal zbytočne jazdiť krížom-krážom po meste, keď môžem jednoducho hromadnou dopravou, ktorá je predsa na to, prísť na miesto, ktoré leží na jeho priamej trase? Teda jednoducho - keď odhliadneme od toho, že bus išiel o dve minúty skôr (ale na to som bol pripravený, lebo sa mi už viackrát stalo, že som ho zmeškal), že nesvietil správny názov zastávky (možno vodič ani nevedel, že tam zastavovať má, keď ju nemá v zozname a zastávku mohol prehliadnuť), že mi zastavil nad priekopou.
810zssk: "Mimochodom, neviem o vela ludoch co chodia cez Jarovce..."
Tomuto teda nerozumiem vôbec. Ako sa dajú kategorizovať ľudia podľa hraničných priechodov? Cez Jarovce chodia ľudia, ktorí sa potrebujú dostať po ceste do Rakúska. Tak isto aj cez staré Jarovce, alebo cez Berg. Aký je medzi nimi rozdiel si neviem predstaviť. Sú takí istí ako tí, ktorí nastúpia na vlak a hranice prejdú po koľajach.