Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #84185:
Ten 18 metovz voz je vlastne takmer 19 metrovy a dveri ma 4,5... A PRECO TI TO VLASTNE VADI? Lebo sa to tak nikdy nerobilo?
A vobec, bratislavsky cestujuci bude rad za kazdy novy voz co dojde a ked este ktomu bude aj rychlejsia vymena cestujucich na zastavkach co viac si mozme zelat... Vsak ano!
Reakcia na: S499.1023 #84229:
No vidíš, aký som nevzdelaný. ? Ale budem si to teraz pozerať.
Reakcia na: ivanbuto #84226:
Jáááj, to sa ťažko vysvetľuje, keď Ty nemáš ani základy. Pevný kríž je taký, kde sa nič nepohybuje, napr. v tých novovymenených výhybkách na Vlárskej/Stromovej. Mechanický stavací kríž napr. na Miletičovej pri trhu a elektrický napr, na Predstaničnom. Niekedy Ti to ukážem, ale teraz dlho nebudem mať cestu do BA.
Reakcia na: Emo #84219:
Ide o to, že niektoré vlky si neuvedomjú, že musia stlačiť tlačítko, a potom to môže spôsobiť zdražanie na zastávke. Plus pri novších vozoch je aj troch zdržanie medzi tým, kým stlačíš talčítko a kým sa dvere aj otvoria. V niektorých situáciách môže byť dopyt dosť nepraktický, napr. keď Ti niekto dobieha.

No inak ja osobne používam dopyt podľa situácie, centrálne otváranie tam, kde viem, že všetky dvere sa aj tak budú otvárať.
Reakcia na: AAA #84218:
No určite by sa to dalo urobiť, v rovnom smere po Štefánikovej 40 pod prúdom, a takisto na Palisádoch (203,207,208) 40 pod prúdom. To by nikoho neobmedzovalo.
Reakcia na: S499.1023 #84220:
A aký je rozdiel medzi pevným a stavacím krížom (príp. príklady)?

No, pochopil som s Cint. Ružinovom, ale nechápem, prečo tam tá 30 je, keď to zbytočne spomaľuje dopravu, a výhybka v pohode znesie vyššie rýchlosti.
Reakcia na: S499.1023 #84224:
Len tak... z tohoto prispevku #84220 som vydedukoval, ze si to asi cital. 😉
Reakcia na: KLF #84222:
Samko Tále - smrdí stále ? ? Isteže. Why?
Reakcia na: ivanbuto #84216:
Nemám presné informácie ale predpokladám, že sa bude jednať len o uvedenie do pôvodného stavu, čo súdruh ing. opäť využije na zavesenie nejakej časti svojich mohutných skladových zásob úplne nových 20 rokov nevyrábaných kremnických armatúr...
Reakcia na: S499.1023 #84220:
Interna otazka - vravi Ti nieco meno Samko Tale ? 😉
Reakcia na: ivanbuto #84215:
Vedúci prevádzkarne trakčného vedenia ihg. TSV to bohužiaľ má v kompetencii, takže môže. Rýchlosť na výhybkách si stanovuje prevádzkovateľ.
Výhybka symetrická je taká, ktorá má do oboch smerov rovnaký uhol odbočenia (obvykle 5°), napríklad pri Vinárskych, na Predstaničnom, obitri na Hodžovom atď.
Nesymetrická výhybka má jedne smer priamy alebo takmer priamy a druhý odbočuje mimo priamy smer. Uhol odbočenia býva buď 2,5°/7,5° (tam sa používa stavací kríž, buď mechanický alebo elektrický) alebo 2,5°/17,5°, kde stačí kríž pevný a preto ich súdruh ing. uprednostňuje.
S tou výhybkou pri Cintoríne Ružinov si ma nepochopil - tá 30 tam visí od začiatku a ten vodič ju prekročil, takže bol popoťahovaný, aj keď konštrukčná rýchlosť výhybky je vyššia.
Reakcia na: ivanbuto #84215:
Prosím Ťa, mal by som na Teba jednu otázku, ktorá nesúvisí s výhybkami, ale Ty ako vodič trolejbusu by si mi na ňu mohol vedieť odpovedať: prečo mnohí z vás nepoužívajú dopytové otváranie dverí (aj v prípade, že ho majú) a radšej otvárajú centrálne ❓ Za odpoveď ďakujem. ?
Reakcia na: ivanbuto #84216:
Zdržanie by to nebolo ešte za tej podmienky, že tam bude náležitá návesť a, že tam väčšina vodičov nepôjde pre istotu 10 - 20 km/h. A nie ako na tých Kramároch, že tam väčšina ide do 20 km/h. ?
Reakcia na: Ike #84196:
Červenú už majú SL... ?
Ešte pre S499.1023: Máš nejaké informácie o tom, čo presne sa má teraz robiť na Hodžovom nám.? Neurobia aj to napojenie manipulačnej stopy zo Štefánikovej na Palisády ako normálnu výhybku? Veď keby sa to poriadne urobilo, nebolo by to žiadne zdržanie pri jazde.
Reakcia na: S499.1023 #84214:
Tak preto tam je 30? Ale poznám aj iných, čo tam chodia 50. Ale toto je fakt absurdné, ak sa takýmto spôsobom stanoví rýchlosť za to, že niečo nefungovalo tak, ako malo. To ten ing. je nejaký riadny debil, že? Ako je možné, že je mu dovolené takéto veci svojvoľne robiť?

Nemali by byť na výhybkách v zásade konštrukčné rýchlosti?

Ešte mi vysvetli, aká je definícia symetrickej vs. nesymetrickej, prípadne daj príklady.
Reakcia na: ivanbuto #84201:
Všetky symetrické s elektricky stavaným krížom sú konštrukčne na 60, s mechanickým krížom sú na 40.
Na tú pri Friedhof Rosental dávaj pozor, tam hneď prvý deň ako ju namontovali, ktosi strhol vedenie a ing. TSV sa hneď zavesenou tridsiatkou oháňal.
Reakcia na: Eury #84209:
je to len obycajny vetrak ako su v interiery...ja len dufam, ze niekoho napadne tam aspon dodatocne namontovat klimatizaciu...
Reakcia na: AAA #84207:
Aha, teda v smere k Voj. nemocnici, tá rozraďovacia je 30, potom kríženie a zbiehacia 40. Ale hej, tá, čo si sa ty pýtal, je 40, ale v smere na Vlársku (211) len 20.
Reakcia na: AAA #84207:
Áno, na tej križovatke, v oboch smeroch rovno (204, 212).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.