možno SOR tým hrbom šetrí peniaze (výrobné náklady).. Totiž veľa dielcov zostáva vďaka hrbu nezmenených.. veľkosť okien, tvar a výška plechov nad a pod oknami, vnútorné obloženie.. Ak by bola v prednej časti strecha vyššia a nového tvaru, muselo by byť veľa dielov v prednej časti autobusu iných, teda vyvinutých nanovo.. Čiže už aj ten vývoj by niečo stál, a okrem toho by bolo na jeden autobus potrebných viac TYPOV dielcov, čo by zvýšilo náklady na skladovanie, triedenie, evidenciu atď... ?
Ináč keď tak na ten autobus pozerám, máš pravdu. Tá červená bude celkom pekná.. Ale naozaj iba bez tých všetkých smajlíkových nálepiek a farebných štvorcov.. ?
A potom by už fakt mohol DPB urobiť ten dizajn manuál, aby nás nečakali zakaždým takéto prekvapenia ?
Ktoré sú na 60? Myslíš pri Cintoríne Ružinov? Tam viem, že sa dá plnou rýchlosťou, aj praktizujem. Ale daj ešte nejaké ďalšie typy.
Aj veľa z tých, čo sú 30, sa dajú ísť aspoň 40.
Čo sa týka vodičov, je pravda, že sa teraz dá 40 v rovnom smere na Kramároch aj na Prievozskej v krížení s Miletičovou, ale čo pozorujem, v zásade tam vodiči naďalej dosť brzdia.
Tie sory inak nie su skarede, ale aj tak ten hrb mi tam vadi a hlavne mi ide o to ze vklude tu strechu mohli spravit inak... bez hrbu ale aj tak sa tie busy hodia...
tu strechu mohli spravit postupne sa zdvihajucu oblukovito a nie tak lomene ale co uz
Mne ta oranzova evokuje z nejakeho dovodu socikovske krajiny.. mozno preto ze v Minsku take jazdili.. ale koniec-koncov aj my sa blizime do sociku tak.. preco nie?
nech ten autobus ostane takto cerveny... nic viac netreba...
inak minule som pozeral na tu oranzovu autoskolu a vedel by som si pre BA predstavit aj oranzovy nater vozidiel autobusov MHD, hoci to nie je farba mesta
Ináč rád by som vedel, kedy opravia tú rozbitú cestu na Trnavskej medzi Zimným štadiónom a Trnavským mýtom.. To je horšie ako Šancová pred stanicou, Staromestská a neviem čo ešte..
No napr. tuším aj rok po premenovaní Bárdošovej na Siemens hlásili v reprákoch Bárdošova.
Re #84178 810zssk: Oficiálne je to tuším prímestská linka v úseku Vajnory-konečná - Grob, ale pre vlka je to mestská linka, lebo vlk vidí autobus DPB linky 53 a nemá dôvod sa zaoberať tým, kto dal na aký úsek licenciu.
Re #84188 Själavrak: Rovnako ako sa Dunčovi nič nestane, keď nemá priamy spoj na Hodžovo a na stanicu, však? ? ?
Neee, to prečo má ten SOR náter LBC ??? ? aspoň keby mu tam tie modré a žlté štvorce nenalepili, lebo potom to vyzerá, ako keby mal ten autobus zaplátané diery.. ?
KU*VA daj s tým pokoj! Hovoril som,že do Dúbravky sa dostanem a do Karlovky netreb,tým som myslel,že mne netreba, aj tak sa im tam prt v Karlovke stane keď sa nebudú môcť dostať na Kapucínsku priamo. Stane???
Ale tak ja som mal zase pocit, že porovnávaš SOR B a SOR BN ("staré dobré B 9,5")... Samozrejme, že oproti Soplarisu, Mercedesu, ba aj oplzlému Slintelisu je SOR designovo niekde v stredoveku. Ale vzhľadom na to, že musia byť nakúpené SOR-y, lebo už boli vysúťažené, tak mi príde SOR BN ako výrazne lepšia voľba, než SOR B. A 4 dvere na 12 m mestskom autobuse mi prídu práve naopak ako výborné (inak nie je problém si BN 12 objednať aj s 3, ba dokonca aj len s 2 dverami.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark