Vie niekto ci sa vymeni aj elektrickova trat pri budovani noveho prejazdu cez nu na Tomasikovej resp. ci sa to spravi pri budovani novej krizovatky ktora je sucastou stavby? ☺ Alebo sa krizovatka urobi a potom nanovo rozbije, ked budu peniaze na novu trat ?
Dlhé sú rok potom, z 2002. Prvých bolo 18: 2601 - 2618, v 2002om boli prichystané aj 2619 a 2620, ale tie začali jazdiť až v 2003. Ako prvá išla do riadnej premávky s vlkmi 2602 v auguste 02, niekedy potom do konca leta aj 2601. Na jeseň 2002 potom sprevádzkovavali aj ďalšie, v poradí: 2601, 2602, 2603, 2604, 2606, 2612...
Takže asi aj bolo treba vyradiť, teda vždy si na to spomeniem, keď idem s tými vozmi na L53, 65, či 67 a to v budúcnosti možno aj L20 ? ...
Napr. 2714, ex. 3601, dnes priedelená na služobom spoji č.2 a večer vykonáva pravidelne L31 od 19.30... 6 rokov po GO ?
No 3612, ex 3184, dnes 1716 v marci - apríli 2001. Teda má 6 rokov po GO ? . Ale ináč je cez šk. rok (bola do odstavenia solarisov) pridelená na školsom spoji 371. ?
Do konca roka 2001 prešlo GO a prestavbou na CNG aj ďalších 12 vrakos B732, ktoré v decembri do konca r. 2001 spolu s 3184 dostali novú číselnú radu 3601 - 3613. (Dnes 2714 - 2724, 1716, 1711)
Blbé je ale, že DPB s tými dlhými Karosami počíta ako s novými vozmi.. Aspoň mne sa tak zdá. A pritom rekonštrukcie by mali byť len polovicou obnovy vozového parku: teda prevažovať by mal nákup nových vozov... A to sa akosi nedeje..
A tie dlhé CNG karosy tiež nevydržia večnosť.
Veď kedy bola rekonštruovaná prvá karosa?
Nebolo by treba už tie skôr rekonštruované vyradiť? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark
A tie dlhé CNG karosy tiež nevydržia večnosť.
Veď kedy bola rekonštruovaná prvá karosa?
Nebolo by treba už tie skôr rekonštruované vyradiť? ?