Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark #82101:
Vodicov busov a tbusov je este vacsi nedostatok ako u elektriciek... A druha vec je ta, kde by sa otacali - snad najlepsia je moznost upravenia dopravneho znacenia v uliciach pri Bielom krizi, potom by sa dalo chodit po Nam. Biely kriz. A aj tak si neviem predstavit cloveka, ktory by odsuhlasil pri obmedzovani mnozstva abus liniek takuto ND s intervalom 5 minut - aby nadvazovala...
Reakcia na: d3k0 #82100:
Nemohli to spraviť tak, aby od ŽST Vinohrady do Rače chodili len autobusy? Odpadol by tak jeden prestup navyše..
Reakcia na: Martin Fundárek #82090:
Otazka je ako riesit to, ked cast cestujucich hoci aj pri rovnakych intervaloch pojde v smere z Race busom a cast pesi - teda na ZST Vinohrady prichadzaju v priebehu troch minut. O opacnom smere nehovoriac, elektricky rozhodne nacas k ZST Vinohrady neprichadzaju. Nasledne sa meskanie prenasa do vsetkych liniek. Dovolim si tvrdit, ze aj keby bol rovnaky interval 5 minut aj u nahradnej dopravy, tak budu rovnake staznosti, pretoze tak ci tak cast cestujucich nieco nestihne. BTW tie "debilne intervaly" asi nie su len tak pre nic za nic, kedze nie su k dispozicii vodici elektriciek. Otazka je skor taka, preco taketo obmedzenie trva az 37 dni... A otazka je aj to, ci ma zmysel robit nadvaznosti pri meskaniach a intervale elektriciek 5-6 minut (priemerne cakanie do 3 minut) a situacii, ked pocas polovice intervalu prudia ludia z jednej zastavky na druhu... Keby bol prestup na jednej zastavke, tak nepoviem ani n...
Wow, tie nové fotky sú dobré ?
Reakcia na: wiebra #82096:
Čo sa týka testovania, to neviem, či nie je v podstate bezplatné.
Nové vozy sa kupovať budú v súvislosti s výstavbou trate do Petržalky, čo to bude ťažko povedať. Možno to čo spomínaš, možno Končar. To, že vyhrá Škoda nie je isté a dúfam, že sa tak nestane.
Reko T3 a K2 ale budú pokračovať aj tak. A inak tie reko sú bežné aj v ČR, len u nás sa žiaľ kupuje ako náhradný diel vyskopodlažná skriňa a oni kupujú zväčša NP skrine.
Reakcia na: wiebra #82096:
Je možné očakávať, že sa vypíše tender na nové trams po vybudovaní trate do Petržalky.. Keďže sa ale aj toto bude robiť po etapách a najprv sa spraví iba úsek po Farského, je aj v tomto prípade nákup otázny..

Čo sa týka obnovy električiek, ktoré jazdia na súčasných tratiach, žiadne nakupovanie nových vozov sa nechystá, čo je možné si vydedukovať zo sumy, ktorá bola pridelená na nákup električiek: 100 miliónov.. Za to sa kúpi 1 (slovom jedna) električka..
Možno, že rekonštrukcie starých T3 budú pokračovať, čo je ale podľa mňa úplne bezvýznamné, pretože tu bude absentovať nízkopodlažnosť a hlučnosť električiek naďalej zostane..

?
Hallo
Ja by som mal otazku ?

Ta skusobna Elektricka Skoda T06 bola zatial v BA
Pridu aj tie druhe Bombardier a ine alebo mesto nema penize uz na skusanie a budeme stare T3 a K2 prestavovat ( v BA je to mozne ).
Alebo je uz skoro rozhodnute ( aj keby bol tender, niake vyberove konanie ) tak to urcite vyhra Skodovka ???
ALebo to stagnuje ?

Dufam ze my dakto na to odpovie, Pekny Vecer ?
Reakcia na: kecho #82089:
To hovoril osobne HASIČ, nie DPB..
Reakcia na: wizard112 #82093:
Neboj sa, za pár mesiacov budeme úplne poslední.. Je to na dobrej ceste ?
Podľa prieskumu je MHD v BA na chvoste v rebríčku zo 75 výbraných európskych miest. "Predbehli" ju iba Sofia a Palermo... Vedenie mesta by sa mohlo zamyslieť a pochopiť, že verejná doprava je pre rozvoj mesta a kvalitu života veľmi dôležitá. Alebo sa BA snaží získať post najhoršej MHD v EÚ?

http://spravy.pravda.sk/prieskum-bratislava-a-kosice-nezaziarili-f1t-/sk_domace.asp?c=A070726_162236_sk_domace_p12
Reakcia na: risko1 #82021:
Skorší príchod do cieľovej zastávky mi nevadí. Vadí mi len skorší odchod z predposlednej zastávky (resp. z poslednej, na ktorej je povolený nástup).
Reakcia na: intony #82007:
Ona bude so zatvoreným zvrškom?
Reakcia na: risko1 #82033:
Bodaj by sa nesťažovali, keď majú tie náhradné linky také debilné intervaly, že na seba nemôžu rozumne nadväzovať. Ak sú intervaly 6, 10 a 3x15, je "utekanie pred nosom" dosť logické a, dalo by sa povedať, plánované. To je základná chyba. To, že niektorí vodiči nepočkajú, aj keď by mohli, je v tomto prípade, podľa mojej mienky, iba podružné.
Reakcia na: hoppusmark #82024:
to akoze ked ohen zasiahne nadrz s naftou, tak vtedy bus nevybuchne? tak to by mal dpb zverejnit, kde nakupuje take bezpecne palivo ?
Reakcia na: 810zssk #82086:
pochybujem

Re #82087 810zssk: pochybujem ?
Inak zije este nejaky Ikarus 280.12?
Reakcia na: _ERIC #82085:
Preco? Ja si myslim ze by predali..
Reakcia na: 810zssk #82084:
to skor pride apokalypsa nez by DPB v dnesnej dobe predalo funkcny aj ked vyradeny bus sukromnikovi...
Reakcia na: _ERIC #82083:
Neviem, skus DPB, aj tak s tym nema kto jazdit 😃
Reakcia na: 810zssk #82082:
tak nejak

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.