Reakcia na: Martin Fundárek #82090:
Otazka je ako riesit to, ked cast cestujucich hoci aj pri rovnakych intervaloch pojde v smere z Race busom a cast pesi - teda na ZST Vinohrady prichadzaju v priebehu troch minut. O opacnom smere nehovoriac, elektricky rozhodne nacas k ZST Vinohrady neprichadzaju. Nasledne sa meskanie prenasa do vsetkych liniek. Dovolim si tvrdit, ze aj keby bol rovnaky interval 5 minut aj u nahradnej dopravy, tak budu rovnake staznosti, pretoze tak ci tak cast cestujucich nieco nestihne. BTW tie "debilne intervaly" asi nie su len tak pre nic za nic, kedze nie su k dispozicii vodici elektriciek. Otazka je skor taka, preco taketo obmedzenie trva az 37 dni... A otazka je aj to, ci ma zmysel robit nadvaznosti pri meskaniach a intervale elektriciek 5-6 minut (priemerne cakanie do 3 minut) a situacii, ked pocas polovice intervalu prudia ludia z jednej zastavky na druhu... Keby bol prestup na jednej zastavke, tak nepoviem ani n...
AAA
Nové vozy sa kupovať budú v súvislosti s výstavbou trate do Petržalky, čo to bude ťažko povedať. Možno to čo spomínaš, možno Končar. To, že vyhrá Škoda nie je isté a dúfam, že sa tak nestane.
Reko T3 a K2 ale budú pokračovať aj tak. A inak tie reko sú bežné aj v ČR, len u nás sa žiaľ kupuje ako náhradný diel vyskopodlažná skriňa a oni kupujú zväčša NP skrine.