Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: qwix #81338:
No toto som nasiel, ale ja by som potreboval konkretne.. bud #xxxxxx, alebo xx,xx,xx
Reakcia na: 810zssk #81337:
kody farieb podla RAL sa mi najst nepodarilo (ale niekde som to cital), tak snad aspon toto (z vlaky.net):
Farebná schéma pre osobné vozne:
strecha – šedostrieborná ,
bočnica karmínovočervená so slonovinovým širokým pásom,
rám – šedý

Farebná schéma pre hnacie vozidlá:
strecha šedá
skriňa karmínovočervená a slonovinová,
hlavný rám – šedostrieborný
pojazd - čadičovošedý.
Trochu OT: Existuje niekde ze ake presne farby su pouzite v natere Blonski (ZSSK)? Dakujem..
Mohol by mi niekto kto ma odchody dojazdov zo ZST Vinohrady k Jurajkovi poslat tieto odchody na mail? Lebo tu je len opacny smer.. diky moc
Reakcia na: 810zssk #81316:
Linka 50 by tým pádom bola nanič, pretože by vôbec nezachádzala do centra - a najväčšia výmena cestujúcich je na ASMN a Šafku. Ale to som tu asi pred mesiacom písal a len sa opakujem. Na druhej strane 95 by bola okolo ASMN dosť predimenzovaná a chýbala by kapacita v úseku centrum-Farského (zrušená 78), resp. Aupark (50).
Vozidlovo by to vychádzalo, linka 95 by sa v prvom prípade predĺžila o cca 10 minút, čo sú v rannej špičke tri-štyri vozy. Na 50-ke by si ušetril jeden voz (pri zachovaní intervalu) - skrátenie o cca 13 min., na 78-ke 2 - skrátenie o cca 18 min.
Reakcia na: intony #81333:
Zo Safka na ASMN je to 5 min a neverim ze by to cesta cez Kosicku a Pristavnu predlzila o viac ako 2 minuty. A ked uz tak sa moze fakt jazdit len po ASMN kde by bola standardna konecna (aj ked moze byt problem s kapacitou "obratiska").
Reakcia na: 810zssk #81331:
V druhom návrhu, ale spojenie ASMN - Petržalka by sa mi zdalo zdĺhavé, najmä ak by šla späť cez Košickú a Prístavnú.

Električková trať do oblasti budúcich "mrakodrapov", kde bude čoskoro potreba kapacitnejšej dopravy, sa nedá, pretože si niekto nevie predstaviť ďalšie koľajové križovanie Šafárikovho námestia a riešenie tohto problému je nemožné, šotoušské, proste fuj! ... ?
Reakcia na: intony #81325:
Inak to spojenie by bolo fajn keby sa spravila ta trat na Dostojevskeho rade, ale to nie je ani bezbolestne ani realne 😃
Reakcia na: intony #81329:
Linka 95 by isla ako sucasna L50 - to znamena zasla by na Safarikovo namestie...
Reakcia na: intony #81329:
Hlavne v prvom návrhu.
Reakcia na: 810zssk #81328:
V tvojom návrhu by si zdvojnásobil spojenie Petržalky s AS Mlynské nivy, ale spojenie Petržalka - Šafárikovo námestie (prestup na električky) by absentovalo, pričom práve 95 plní funkciu akejsi X (7xx ? ) linky náhradnej dopravy k neexistujúcej električke ? , ktorej trať má viesť práve na vyššie spomínané námestie.
Reakcia na: intony #81327:
No neviem, mne to nepride moc komplikovane... bezne tak prestupujem a je to v pohode.. pripadne sa zastavka posunie kusok dozadu (vodorovne znacenie je dost dlhe)..
Reakcia na: 810zssk #81326:
Ale stále nie je vhodný prestup medzi 50 a 70.
Reakcia na: intony #81325:
Priznavam, toto je trosku slabina.. dala by sa vyriesit zastavenim L70 na Safarikovom namestie 😉

A k pisaniu: neviem aky mas problem.. standardne linky pisem L(linka), nocne 4xx, X-kove 7xx.. neviem co ti na tom tak strasne vadi.
Reakcia na: 810zssk #81316:
Ako sa dostanem z Miletičovej alebo Košickej na Šafárikovo námestie v prvom návrhu? V druhom by šlo o páradny prestup á la Molecova. Mal by si to prehodnotiť.

A tak ma napadlo, keď si spomínal ako nerád píšeš pri linkách písmenká (viď 703, 711, atď...), potom písaním písmena L pred čísla denných liniek porušuješ svoju zásadu. ? ?
Reakcia na: Emo #81322:
Ops.. omyl..
Reakcia na: Emo #81321:
Praveze keby sa skratila L78 tak volne vozy by sli na predlzenie L95.. navyse mozno by sa jeden voz usetril aj na L50.
Reakcia na: 810zssk #81320:
Už chápem. Len Ty si pôvodne spomínal Karosu B741, čo je kĺbová verzia. Krátka je B732. ?
Reakcia na: 810zssk #81318:
No tak bezbolestné by to zase nebolo. Chcelo by to viac vozov a vodičov. Oboje nemáme. ?
Reakcia na: Emo #81319:
Ja viem. Ide o to ze je nedostatok klbovych vozov, chapes 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.