Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #81336:
tomu nerozumiem, kde to chceš tie služobaký? Lebo "jurajko" je tunajší prispievateľ, tak len aby som porozumel, to chceš k nemu tie služobáky... ? ? ? ?

A niekde som tu čítal o označovaní služobných spojov... Tam, kde je čislo linky nie je nič a v strede majú drobným napísané "služobný spoj" a pod tým malé číselko "interné"... ?
Reakcia na: 810zssk #81339:
no tu je RAL vzorkovnik, su tam aj slovenske nazvy, ale zial nejak inak prelozene ako v mojom predch. prispevku (napr. tam neni "karminovocervena" ale "karminova").
Reakcia na: qwix #81338:
No toto som nasiel, ale ja by som potreboval konkretne.. bud #xxxxxx, alebo xx,xx,xx
Reakcia na: 810zssk #81337:
kody farieb podla RAL sa mi najst nepodarilo (ale niekde som to cital), tak snad aspon toto (z vlaky.net):
Farebná schéma pre osobné vozne:
strecha – šedostrieborná ,
bočnica karmínovočervená so slonovinovým širokým pásom,
rám – šedý

Farebná schéma pre hnacie vozidlá:
strecha šedá
skriňa karmínovočervená a slonovinová,
hlavný rám – šedostrieborný
pojazd - čadičovošedý.
Trochu OT: Existuje niekde ze ake presne farby su pouzite v natere Blonski (ZSSK)? Dakujem..
Mohol by mi niekto kto ma odchody dojazdov zo ZST Vinohrady k Jurajkovi poslat tieto odchody na mail? Lebo tu je len opacny smer.. diky moc
Reakcia na: 810zssk #81316:
Linka 50 by tým pádom bola nanič, pretože by vôbec nezachádzala do centra - a najväčšia výmena cestujúcich je na ASMN a Šafku. Ale to som tu asi pred mesiacom písal a len sa opakujem. Na druhej strane 95 by bola okolo ASMN dosť predimenzovaná a chýbala by kapacita v úseku centrum-Farského (zrušená 78), resp. Aupark (50).
Vozidlovo by to vychádzalo, linka 95 by sa v prvom prípade predĺžila o cca 10 minút, čo sú v rannej špičke tri-štyri vozy. Na 50-ke by si ušetril jeden voz (pri zachovaní intervalu) - skrátenie o cca 13 min., na 78-ke 2 - skrátenie o cca 18 min.
Reakcia na: intony #81333:
Zo Safka na ASMN je to 5 min a neverim ze by to cesta cez Kosicku a Pristavnu predlzila o viac ako 2 minuty. A ked uz tak sa moze fakt jazdit len po ASMN kde by bola standardna konecna (aj ked moze byt problem s kapacitou "obratiska").
Reakcia na: 810zssk #81331:
V druhom návrhu, ale spojenie ASMN - Petržalka by sa mi zdalo zdĺhavé, najmä ak by šla späť cez Košickú a Prístavnú.

Električková trať do oblasti budúcich "mrakodrapov", kde bude čoskoro potreba kapacitnejšej dopravy, sa nedá, pretože si niekto nevie predstaviť ďalšie koľajové križovanie Šafárikovho námestia a riešenie tohto problému je nemožné, šotoušské, proste fuj! ... ?
Reakcia na: intony #81325:
Inak to spojenie by bolo fajn keby sa spravila ta trat na Dostojevskeho rade, ale to nie je ani bezbolestne ani realne 😃
Reakcia na: intony #81329:
Linka 95 by isla ako sucasna L50 - to znamena zasla by na Safarikovo namestie...
Reakcia na: intony #81329:
Hlavne v prvom návrhu.
Reakcia na: 810zssk #81328:
V tvojom návrhu by si zdvojnásobil spojenie Petržalky s AS Mlynské nivy, ale spojenie Petržalka - Šafárikovo námestie (prestup na električky) by absentovalo, pričom práve 95 plní funkciu akejsi X (7xx ? ) linky náhradnej dopravy k neexistujúcej električke ? , ktorej trať má viesť práve na vyššie spomínané námestie.
Reakcia na: intony #81327:
No neviem, mne to nepride moc komplikovane... bezne tak prestupujem a je to v pohode.. pripadne sa zastavka posunie kusok dozadu (vodorovne znacenie je dost dlhe)..
Reakcia na: 810zssk #81326:
Ale stále nie je vhodný prestup medzi 50 a 70.
Reakcia na: intony #81325:
Priznavam, toto je trosku slabina.. dala by sa vyriesit zastavenim L70 na Safarikovom namestie 😉

A k pisaniu: neviem aky mas problem.. standardne linky pisem L(linka), nocne 4xx, X-kove 7xx.. neviem co ti na tom tak strasne vadi.
Reakcia na: 810zssk #81316:
Ako sa dostanem z Miletičovej alebo Košickej na Šafárikovo námestie v prvom návrhu? V druhom by šlo o páradny prestup á la Molecova. Mal by si to prehodnotiť.

A tak ma napadlo, keď si spomínal ako nerád píšeš pri linkách písmenká (viď 703, 711, atď...), potom písaním písmena L pred čísla denných liniek porušuješ svoju zásadu. ? ?
Reakcia na: Emo #81322:
Ops.. omyl..
Reakcia na: Emo #81321:
Praveze keby sa skratila L78 tak volne vozy by sli na predlzenie L95.. navyse mozno by sa jeden voz usetril aj na L50.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.