ano, lenze to je v prahe a my sme v bratislave. A i ked som rodeny bratislavcan, myslim si, ze BA=vacsia dedina. cize nemozme sa porovnavat s velkomestom.
Na jednej strane pochopiteľné. No zas zober si, že v Prahe sa chystajú obnoviť premávku elín na Václaváku. Sú trate, ktoré sa rušili a zas obnovovali lebo ich zrušenie sa preukázalo ako nelogické a nepraktické. Napr. zrušená trať na Pražskej do vozovne na Hroboňovej, teraz by sa im ako zišla pri šetrení na vzkm. ?
Neviem. Eliny na Stefanikovej by sposobili chaos v MHD. Najskor by museli vyriesit auta, napr. Zakaz vjazdu aut do urcitych ulic okrem obyvatelov, kt. by mali "papierik za sklom". Ale ked sme uz nieco zrusili a dali sme to inde, nech to uz tam zostane. To je cisto moj nazor.
Inak neuvažuje sa o zrušení tej trate na stanicu cez I.Karvaša? Žeby sa obnovila tá stará dobrá trať cez Štefánikovu? Len či by potom zúženie Štefánikovej kvôli električke nespôsobovalo zápchy.
Ako tak čítam, nikto sa tu nezamyslel, že keď 95 pôjde počas uzavretia Starého mosta cez Apollo, tak cestou späť bude obchádzať Ovsište ako 68 ?! To bude teda potom tak pomalé,že sa všetcia čo pôjdu do mesta budú hrnúť na 83 lebo 95 s takou trasou budú holdovať jedine Ovsišťania. Ja by som navrhol trasu Šafárikovo nám. - Nám. Ľ. Štúra - Dvory - Hálova - Jungmannova - Nám. hraničiarov kde by sa napojila na svoju pôvodnú trasu. 50 by som tiež viedol od Šafka cez Nový most rovnako ako 95 ale končila by pri Auparku a obrátku robila na tých zjazdoch z Einsteinky, neviem ale kde by pauzovala, mmm, problém... ? 78 by mohla končiť pod Novým mostom, výstupište a nástupište spoločné so 70.
Ved by tam chodila este bud L2 alebo L8 /skor L8/.
Na L3 dat dvojnasobny interval cize 24 min.co by bohate stacilo.A ostatne vozi dat na L11.To by slo spravit aj hned.
Inac velka skoda tej zrusenej Stefanikovej L3 by tym padom poriesila aj spojenie Raca- Obchodna,L8 tak isto pripadne by sa L9 prehodila na Spitalsku no o tom uz mozme len snivat alebo kecat tu alebo pri pivecku.
L3 síce možno chodí prázdna medzi stanicou a Vazovovou (mne sa to ešte ani raz nestalo), ale ľudí vezie aj vrámci Rače, Krasňan či Nového Mesta. Netreba vždycky odsudzovať linku na posledné metre (minúty) trasy. Určite by L3 netočili v centre, lebo potom by to bolo v meste ako vo vozovni...
elektricky patria na stanicu uz od r.1895 ale o to mi nejde. Okrem 13 je vyhodne obratisko pre to, ze kde by sa ti otacali linky 2,3 a 8, pokial by museli chodit po Obchodnej, trat by bola preplnena a ak by boli zrusene, bola by to tiez katastrofa, lebo by spojenie z race do centra bolo strasne. to by nem-dopadlo dobre. I ked L3 podla vas straca vyznam, stale je to spojenie centra s racou popri L11.
co tak zrusit uplne trat na hlavnu stanicu? treba si jednoducho priznat ze presunutim trate zo stefanikovej na jej terajsie miesto jednoducho stratila vyznam a bolo to zasadna chyba... spojenie na stanicu je zovsadial kvalitnejsie inak nez elektrickami, snad s vynimkou L13 - no ale pre jednu linku ako L13 je mat taku trat dost luxus.
Na jednom si trvam.Urcite by sa mala zrusit L2 alebo L8 a miesto nej zaviest linku do centra.Usek Trnavske Myto -Stanica byva vytazeny na uvedenych linkach priemerne do 20-30%.
L3 byva narvata prevazne v nedelu vecer zo stanice smer Raca aj to len po Gardu.Inac cez tyzden tiez vozi vzduch v useku Vazovova -Stanica.Keby ZSSK zastavovalo vsetky vlaky aj na Vinohradoch stratil by sa zmysel L3 uplne./samozrejme okrem cestovania na Zahorie a Ciech/.
zmeny pocas uzavierky mosta budu ,len v tom ,ze to presmeruju cez Apollo.Tolko moj nazor.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eripmav