Reakcia na: SDX #77201:
No vraj na začiatkoch by tam končili len osobáky (Os) a rýchliky by chodili na Hlavnú stanicu. Otec aj mama pracujú na ŽSR,resp. na ZSSK. Takže taký je plán, že najpr len osobáky. Až po vybudovaní mimoúrovňového križovania s Jarošovou, poprípade aj Riazanskou, záleží od toho kde sa naplánuje začiatok zapustenia trate, teda jej klesanie. Ale asi pre budúcnosť by to bolo lepšie začať už pred Riazanskou. Trebars určite by sem mohli prdĺžiť vlaky idúce z Komárna, aspoň by ľudia nemuseli mať k dispozícii len 1 a 50 ako riadne linky na dopravu z Nového mesta. Okrem toho na Filiálku ti idú priame spoje od - Lamač, Dúbravka, Petržalka, Slávičie údolie, Ružinov, Trnávka, Vajnory, Letisko, Vrakuňa, Podunajské Biskupice, Vlčie hrdlo, Nivy a na jeden prestup to je z Devína, DNV, Záhorskej Bystrice, Rače a juhu Petržky. Tá stanica má vynikajúcu polohu a ešte lepšiu dostupnosť spojmi, tak načo váhať?!

Dunčo
1. Hovoril som, že vlaky ktoré by chodili z východu do BA a končili tu, tak by chodili na Filiálku
2. Vlaky chodiace z Marcheggu, Kútov by šli cez/na Hl.st. či už tu končia alebo by pokračovali ďalej, a určite nejaké vlaky idú zo Záhoria aj smerom na Trnavu
3. Teraz si my kvôli dakomu kto chce ísť ďalej na prestup na Hl.st. na východ budeme odopierať možnosť mať vynikajúcu stanicu so skvelou dostupnosťou, dobre choré ?
4. Keď sa tak môže prestupovať vo Viedni alebo Budapešti a Prahe, tak prečo nie aj tu, nikoho to nezabije. Okrem toho zo stanice na Filiálku ide furt dačo - 61,74 a 201! V iných mestách nepremýšľaú nad tým, že dakto bude musieť prestupovať, proste im to vyhovuje tak tam pošlú vlak. Tiež vlaky zo Slovenska dakedy idú na Masarykovo nádraží v Prahe a nikto nepindá, že musí ísť na Smíchov alebo Hlavní nádraží na iný vlak.