Generálku by už potreboval aj 4505-k dnešnému dňu má približne 3 druhy podláh-hrdzavú, prehrdzavenú a deravúúú...Hlavne schody pri druhých dverách-raz tade nejaký objemnejší cestujúci prepadne...
Generálku by už potreboval aj 4505-k dnešnému dňu má približne 3 druhy podláh-hrdzavú, prehrdzavenú a deravúúú...Hlavne schody pri druhých dverách-raz tade nejaký objemnejší cestujúci prepadne...


turbo, ja osobne mam pocit pri nastupovani do zadnych dveri (a prednych tiez) ik4x5 ako keby som preliezal dieru v plote 
Turbo
2. Vyskusam ako to tam kuri.
3. Hrdzvavie vsetko, aj Tam busy su velmi hrdzave...
4. Nezda sa mi ze Tam busy jazdia spolahlivejsie ako Ikarusy 435, ved permanentne stoji nejaky v ohrade.
5. Mne osobne je to jedno v ktorej kolone budu plynove B741, len nech nie su v Petrzalke. Teraz ni z dovodu ze ich chcem kritizovat, ale z dovodu toho, ze na rozdiel od prvej alebo druhej kolony tam nemaju take vybavenie na udzbu a opravy.
6. Kupa Ik4x5 bola mensim zlom, ale keby Maribor ztvladol dodavky Tam busov, tak by sme mali lepsie vozy, lebo Tam Bus, aj pri vsetkych kladoch a zaporoch, je podla mna lepsi.
7. Vykurenu Karosu B741 alebo Ikarus 28x som este nezazil, netvrdim ze neexistuju, iba som to este nezazil (sice ano, ale to bolo v Brne).
8. Do Ik4x5 sa nastupuje lahsie! Ma nizsiu podlahu ako Karosy. To musis priznat. Nie ze sa nastupuje lahsie leda ak tak do ik412. S tym nemozem suhlasit. To sa ti potom nastupuje rovnako do 14Tr-ky a Karosy? Mne nie.
9. Uz samotny argument "Navyse su madarske" je o nicom. Solaris je polsky a to vam nevadi????