Juro: Bude iba 13 klbovych Karos, vdaka ktorym by sa malo vyradit 15 Ikarusov 280. Ale vsetko sa moze zmenit...
Si: Sadni si do 4400 alebo 3615 a potom uvidis, co je to kurit vzadu (ako pisal Turbo). Okrem toho sa stavim, ze keby si mali cestujuci zvolit najoblubenejsi bus, tak vyhraju Ik4xx, lebo nic lepsie tu nemame. Anketa na iMHD uz nebude, lebo zase budes stokrat hlasovat za Karosu a tym padom budu zmanipulovane vysledky. Ked tvrdis, ze do vozu, ktory ma podlahu 890 mm (Karosa) sa ti nastupuje lepsie ako do vozu so 760 mm, tak uz jednoducho nemam slov... To, ze Ik412 maju konstrukcne nedostatky by som pripisal aj tomu, ze tie sroty poskladali z toho posledneho, co v Ikaruse mali. Preto 1701 a 1702 nemam rad. Ale o takom "drobnom" konstrukcnom nedostatku ako su absolutne nevhodne riesene predne dvere na Karose si sa uz nezmienil. Ani ten Karosak, co som sa s nim bavil na vystave, mi nevedel vysvetlit, ako je mozne, ze Karosa v dnesnej dobe nie je schopna ponuknut inu uzavretu kabinu ako v CityBuse resp. aj v Karosach, ale bez prednych dveri (!). Este ma presviedcal o tom, ako je to dobre a aky je SOR zly... TAMy su podla teba spolahlivejsie ako Ik4xx? Tak preco este pred par rokmi stala polovica v ohrade? Tomu ani Ikarusy nekonkuruju, hoci aj tych stala tretina pre nedostatok nahradnych dielov. Karosy a Ik280 maju podla mna iba to stastie, ze maju 20-rocnu (resp. 30-rocnu) historiu prevadzky v BA, a tak je tu ake take know-how a milion volne pohodenych nahradnych dielov
KLF: Dik za upozornenie. Trochu (vlastne dost) reorganizujem galerie a chybicka sa vludila. Do tyzdna to poopravujem. Bratislavske fotky Ik415T na nete nie su, ale videl som ich IRL
Ten voz si mozes pozriet na fotkach z Talinnu (skus dakde vyhladat cislo 309 - adresu si uz nepamatam).
TBC: Hehe, na schodzi si pocul, aky prototyp vyprodukovalo Nove Mesto nad Vahom. To radsej budem nakupovat Ikarusy s detskymi chybami, ako autobusy od firmy, kde odflaknu aj prototyp
Si: Sadni si do 4400 alebo 3615 a potom uvidis, co je to kurit vzadu (ako pisal Turbo). Okrem toho sa stavim, ze keby si mali cestujuci zvolit najoblubenejsi bus, tak vyhraju Ik4xx, lebo nic lepsie tu nemame. Anketa na iMHD uz nebude, lebo zase budes stokrat hlasovat za Karosu a tym padom budu zmanipulovane vysledky. Ked tvrdis, ze do vozu, ktory ma podlahu 890 mm (Karosa) sa ti nastupuje lepsie ako do vozu so 760 mm, tak uz jednoducho nemam slov... To, ze Ik412 maju konstrukcne nedostatky by som pripisal aj tomu, ze tie sroty poskladali z toho posledneho, co v Ikaruse mali. Preto 1701 a 1702 nemam rad. Ale o takom "drobnom" konstrukcnom nedostatku ako su absolutne nevhodne riesene predne dvere na Karose si sa uz nezmienil. Ani ten Karosak, co som sa s nim bavil na vystave, mi nevedel vysvetlit, ako je mozne, ze Karosa v dnesnej dobe nie je schopna ponuknut inu uzavretu kabinu ako v CityBuse resp. aj v Karosach, ale bez prednych dveri (!). Este ma presviedcal o tom, ako je to dobre a aky je SOR zly... TAMy su podla teba spolahlivejsie ako Ik4xx? Tak preco este pred par rokmi stala polovica v ohrade? Tomu ani Ikarusy nekonkuruju, hoci aj tych stala tretina pre nedostatok nahradnych dielov. Karosy a Ik280 maju podla mna iba to stastie, ze maju 20-rocnu (resp. 30-rocnu) historiu prevadzky v BA, a tak je tu ake take know-how a milion volne pohodenych nahradnych dielov

KLF: Dik za upozornenie. Trochu (vlastne dost) reorganizujem galerie a chybicka sa vludila. Do tyzdna to poopravujem. Bratislavske fotky Ik415T na nete nie su, ale videl som ich IRL

TBC: Hehe, na schodzi si pocul, aky prototyp vyprodukovalo Nove Mesto nad Vahom. To radsej budem nakupovat Ikarusy s detskymi chybami, ako autobusy od firmy, kde odflaknu aj prototyp

Turbo
2. Vyskusam ako to tam kuri.
3. Hrdzvavie vsetko, aj Tam busy su velmi hrdzave...
4. Nezda sa mi ze Tam busy jazdia spolahlivejsie ako Ikarusy 435, ved permanentne stoji nejaky v ohrade.
5. Mne osobne je to jedno v ktorej kolone budu plynove B741, len nech nie su v Petrzalke. Teraz ni z dovodu ze ich chcem kritizovat, ale z dovodu toho, ze na rozdiel od prvej alebo druhej kolony tam nemaju take vybavenie na udzbu a opravy.
6. Kupa Ik4x5 bola mensim zlom, ale keby Maribor ztvladol dodavky Tam busov, tak by sme mali lepsie vozy, lebo Tam Bus, aj pri vsetkych kladoch a zaporoch, je podla mna lepsi.
7. Vykurenu Karosu B741 alebo Ikarus 28x som este nezazil, netvrdim ze neexistuju, iba som to este nezazil (sice ano, ale to bolo v Brne).
8. Do Ik4x5 sa nastupuje lahsie! Ma nizsiu podlahu ako Karosy. To musis priznat. Nie ze sa nastupuje lahsie leda ak tak do ik412. S tym nemozem suhlasit. To sa ti potom nastupuje rovnako do 14Tr-ky a Karosy? Mne nie.
9. Uz samotny argument "Navyse su madarske" je o nicom. Solaris je polsky a to vam nevadi????