k vyluke elektriciek - budu nove CP? je to vlastne od pondelka, tak uz by sa zisli.
a musim povedat, ze zrusenie liniek 2, 8 je super ? bodaj by to tak ostalo stale. pozeral som CP L8 a L14 a rozdiel je o 2 minuty + na 14 oproti 8. Vytazenost L8 na trase vazovova - hlavna stanica je podla mna neporovnatelne nizsia ako L14 na trase krizna-jesenskeho. A mozno so mnou nebude nikto suhlasit, ale ja by som zrusil linky 2,3,8 uplne, mozno s nahradou nejakej L13 ktora by chodila cez Vazovovu z mesta na hlavnu stanicu, a posilnenim L210. ale myslim ze kapacita L201, 74, 61 z trnavskeho myta je viac nez dostatocna na nahradenie L2,3,8
a musim povedat, ze zrusenie liniek 2, 8 je super ? bodaj by to tak ostalo stale. pozeral som CP L8 a L14 a rozdiel je o 2 minuty + na 14 oproti 8. Vytazenost L8 na trase vazovova - hlavna stanica je podla mna neporovnatelne nizsia ako L14 na trase krizna-jesenskeho. A mozno so mnou nebude nikto suhlasit, ale ja by som zrusil linky 2,3,8 uplne, mozno s nahradou nejakej L13 ktora by chodila cez Vazovovu z mesta na hlavnu stanicu, a posilnenim L210. ale myslim ze kapacita L201, 74, 61 z trnavskeho myta je viac nez dostatocna na nahradenie L2,3,8
Beus
Jedna malá pomôcka: rýchlodráha JE električka, a NEbude po Šafko, pretože sa tam okamžite napojí na existujúcu sieť. Metro BY bolo po celom meste, ako si povedal, rovnako ako je dnes električka, ale tak možno za 50 rokov. Ak by sa teraz niečo postavilo, tak LEN po Šafko, a na veľmi dlhý čas. A dovtedy sa budeme voziť čím? Vznášadlami? Ufami?
Na záver jedna malá rada: študuj, študuj, študuj a ešte raz študuj. A hlavne študuj odbornú literatúru, a nie propagačné materiály, prípadne plány, ktorých realizácia je viac než vo hviezdach. A keď toho budeš mať za pár rokov dosť naštudované o dopravných systémoch, potom môžeš sadnúť za klávesnicu, a začať niečo k tejto téme aj písať. Dovtedy sa uč od vzdelanejších a nesnaž sa im dávať rozumy, keď sám nemáš aké.