Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: SDX #76375:
Čiže dvojvozňová električka v 12-minútovom intervale a v 20-minútovom v smere do Karlovej Vsi by stačila?
Intony: v pripade nabrezia by to stacilo, ta KV ma priznam sa akosi nenapadla..
Reakcia na: intony #76370:
Po výluke by som radšej už nevidel L 8 a L 14 by som nechal s tým polovičným intervalom.
Reakcia na: Emo #76367:
Nie som sice MIKE ,ale som za - vsetkymi desiatimi ( a keby ju dali este aj k Ekonomickej univerzite ? )
Reakcia na: Emo #76367:
Okrem neoperatívnosti DPB v prípade MU nevidím dôvod na akékoľvek kopírovanie (potenciálneho) nosného systému v K.Vsi autobusovou linkou.
Iná vec je, keby vo VW neboli autisti, 92 by som dal cez Dúbravku a Alexyho, zvlášť, keď je/bude obojsmerná Lamačská od ŽST po Tresco.
Reakcia na: SDX #76369:

Mimochodom, niekoľkonásobná duplicita linky 1 s linkami 5 a 9 by ti neprekážala? ❓
Reakcia na: SDX #76369:

1. Linka 10 pôjde cez tunel a nábrežie jednosmerne.
2. Čo druhý smer?
3. Linka 4 by v Karlovej Vsi nechýbala?
Napadla ma taka mensia zmena organizacie dopravy po ukonceni vyluky Vazovova:
L1 - na Obchodnu
L2 - na Nove Mesto
L4 - zrusit, nahrada: L10
L10 - tak ako pocas vyluky

Skoncila by duplicita L1 a L4 a zaroven by zostalo obsluzene nabrezie rovnakym poctom liniek ako doteraz.
Uvedomujem si ze linkovanie potrebuje uplne prekopat ale dovtedy by som spravil aspon toto...
Reakcia na: Beus #76348:
Aj tá 87 je vcelku fešná. Hlavne tie skvelé oblúky Hrobákova - Farského - Šustekova, Mlynarovičova - Muchovo námestie - Farského sám osebe, a Mlynarovičova - Bulíkova - Most Apollo. To kým by som sa tým niekam dostal, asi by som zošedivel. ?
Reakcia na: Mike #76363:
A čo by si povedal ešte na tú L92 cez Karlovu Ves?
Reakcia na: Beus #76360:
na Vazovovej sa dodrziava zakaz vjazdu??? ? ved tam parkuje minimalne 20 vozidiel stale - na chodnikoch, na travnikoch, na nastupnych plochach zastaviek... (ak som nepochopil vtip, tak sa ospravedlnujem). Dufam ze ked Vazovovu zrekonstruuju, tak bude koniec parkovaniu na plochach okolo kolaji a na zastavkach! a to co je na krizovatke krizna-vazovova tiez nepotrebuje komentar, ved to je katastrofa!
Dalsie take miesto ma napada Zahradnicka - to parkovisko na kolajicku dokedy bude mesto a DPB tolerovat??? este som nepocul tom aby si niekto spravil parkovisko na kolajovej trati a prilahlom chodniku - minule som tam videl situaciu v ktorej boli 3 elektricky a 4 auta odchadzajuce / prichadzajuce na "parkovisko" - neviem ako to vyriesili, situacia vyzerala dost divne, ale hlavne ze elektricky su "nosny" system, postali si tam nejmenej 5 minut, kym si racili vodici zaparkovat, pojazdit si po trati a uvolnit trat...
Keď už je to obdobie šotomagórie, tak pripájam aj svoju:
Linku 207 predĺžiť z Ružovej doliny k Lidlu, následne k Pasienkam a po Jarošovej k OD Slimák. Po celej trase zaviesť BUS pruhy a nasadiť na 207 klobásy, na ranný odchod 7:20 od OD Slimák bude pravidelne vypravený Sanos!
Reakcia na: eripmav #76365:
Nevravím dodržiava, vravím ako-tak dodržiava... teda debílkovia tam parkujú, ale ešte sa mi nestalo, že by som mal s električkou problém kvôli nim prejsť (a najmä kvôli tým pohybujúcim sa). Po rekonštrukcii sa však obávam, že sa tamojší terén stane výrazne zjazdnejší než je teraz, takže tam budú veselo jazdiť hore-dolu hlava-nehlava, zákaz-nezákaz...
Fakt je, že to čo sa už tu toleruje, nemá obdobu snáď nikde inde vo svete 😕 A polícia to má srdečne na háku, a to aj napriek tomu, že by si na takýchto miestach parádne zarobili... ale hlavne že buzerujú vodičov starých škodoviek a žigulákov...
Reakcia na: Emo #76361:
Aj zdanlivo jediný dobre vyzerajúci nápad je blbosť. V úseku RAča - Východné je treba niekoľkonásobne vyššiu kapacitu ako Východné - Zl. Piesky.
Už okolo roku 1986 tam premávali v špičke volžené spoje na 36 z Rače po Východné, kým normálna 36 mala trasu na ŽST Vajnorsy s intervalom okolo 25 min celodenne, tak po Východné to bolo každých 8 - 9 min v špičke. Potom ostala 36 ako je a na RAča - Východné sa zaviedla L46 (neskôr robila 3.+1!. kolóna. ?) Od 10. 1. 2000 sú tam linky 52 a 56, bývalá 36 sa ako L54 skrátila na trasu Vajnory -Východné. (Tiež pôvodne 2 vozy s CD po-ne i-25 min a jazdná doba spolu cca 23 min ?)
Reakcia na: Ike #76339:
Tak to nie!!! ? Ja chcem 63ku na trase ŽST Nove mesto - Tomášiková - Ružinovská - Bajkalská - Slovnaft - Obalovňa. K tomu pribaliť ešte aj 111ku. ...22ku, 23ku, 24ku, 44ku, 101ku, 104ku, 105ku, 106ku, 107ku, 108ku, 112ku a 115ku do stavu zpred 18. 4. 1994 (prípadne aj zpred 2. 4. 1991). Ranná kolóna v Karlovke by tak bola obohatená o "vzácne hučiace harmoniky" ? ? ? Ach, tá nostalgia! ☺
Reakcia na: Beus #76348:
Ježíííš, 99 do Lamača ? ? ?
Ale páčia sa mi tam linky 52, 56 (tu by sa zlúčením ušetrili vozy). 92 (cez Karlovu Ves by to bolo rýchlejšie). Okrem toho to ale nie je nič moc.
Reakcia na: S499.1023 #76352:
Iba na mesiac, škoda 😉 Výluka Vazovova (ktorej skoro nič nie je, ale zrejme ju je treba spriechodniť aj pre IGK, lebo je to asi posledné miesto v BA, kde sa ako-tak dodržiava zákaz vjazdu) 😕
A ani Štúr, ani SNP, ale SNP-Tunel-nábrežie-Jesenského a nazad 😉
Reakcia na: hoppusmark #76358:
Takých oblúkov je ešte v meste viac nie?
ad Vazovova: Hlavne aby sa tam spravili normálne oblúky v križovatkách, lebo toto čo tam je teraz (oblúky z rovných koľají) je niečo strašné!
Hurá, v pondelok konečne rozkopú električkovú trať pred mojou školou. Patrilo by sa aj tú v úseku Legionárska - Trnavské mýto - Miletičova, lebo tam je to otras.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.