presunutie zastavky Siemens sposobilo dnes rano dost znacne zapchy na Kramaroch... inak to je naozaj nutne mat tie dve zastavky Siemens - Stromova? ved su vzdialene asi pol minuty chodze! este v opacnom smere to pochopim, lebo tam ani nie je zastavka Stromova, ale v tomto smere, keby radsej spravili nejaku jednu poriadnu zastavku Stromova+Siemens a nie rekonstruovat tuto...
galiyosha
Re #75781 Mike: A kto bude definitívne rozhodovať o výškovom variante? Ja sa ani tak nebojím toho, ako bude vedená samotná električka (estakádu snáď nikto neschváli), ale toho, čo urobia _okolo_ nej.
Keď som videl tie projekty mimoúrovňových križovatiek... TO bude bariéra a TO bude vyzerať hnusne, nie samotná trať. Prečo by napríklad križovatky Šintavská - Jantárova - Topoľčianska a Pajštúnska - Jantárova nemohli ostať v takom tvare, ako dnes, bez nejakých nájazdových rámp, a električka by nemohla ísť pod nimi? Toto by som ešte veľmi rád zmenil. Hustota automobilovej dopravy v Petržalke nikdy nebude taká, aby boli tie mimoúrovňové sny šotoušov-projektantov a betonárov odôvodnené...