Reakcia na: Dunčo #75717:
Návrhov tu bolo už kopu, tak radšej nič nové...Prvý je od tr3mpa:
1. Janíkov dvor - Nám. SNP - Obchodná - Hlavná stanica
2. Janíkov dvor - Špitálska - Vazovova - Rača
3. Dúbravka - Podhradie - Špitálska - Ružinov
4. Karlova Ves - Obchodná - Vazovova - Zlaté Piesky
5. Hlavná stanica - Vazovova - ŽST Nové Mesto
Tu je sieť http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf
Nenašli sa v tom žiadne chyby snáď až na prestupný uzol na Vazovovej a možno chýbajúcej jednej špičkovej linky.
Plánovalo sa aj zriedenie liniek podobne ako v Brne:
2. Hlavná stanica - Nové Mesto
3. Rača - Vazovova - Ružinov
4. Karlova Ves - tunel - Nám. SNP - Zlaté piesky
5. Dúbravka - tunel - Obchodná - Rača
9. Dúbravka - nábrežie - Šafko - Špitálska - Ružinov
12. (špičková) Karlova Ves - nábrežie - Šafko
13. Hlavná stanica - Šafko
17. (špičková) Karlova Ves - tunel - Nám. SNP - Americké nám. - Vinohrady
Intervaly: 7,5 min/linka, víkend 15 min/linka
eripmav
- zapchy sa tvoria pred racianskym mytom preto, ze na tejto krizovatke je maly interval. a nie je tam ani miesto pre bus pruh pred krizovatkou
- pred krizovatkou s Jegeho sa na TRanvskej ceste zapchy netvoria, lebo tu je velmi dobry interval. ale za to tu je pred krizovatkou miesto pre Bus pruh, dokonca tam je urobeny.
- riesenie: zmenim interval na krizovatky jegeho trnavska tak aby sa tvorili zapchy pred touto krizovatkou (ano, umelo vytvorim zapchu, teda skorej ju umelo presuniem), tym padom sa nebude tvorit zapcha pred racianskym mytom (samozrejme nechcem skodit, takze ten interval nebude taky, aby tam bola naprazdno zelena). A autobusy pudu moct konecne vyuzit svoj pruh na to na co je - na predbehnutie IGK, ktore stoja v zapchach. A situacia sa pritom nijak nezhorsi - zapcha sa len presunie inde - na okraj, kde je dost miesta. A mozno sa aj zlepsi prejazd problematickom uzle - lebo bude plynulejsi.