Reakcia na: ivanbuto #75674:
Ad:Bratislavské rébusyBohužiaľ buspruhy nie sú jedinou záchrannou baštou. ? Skúsme sa zamyslieť, PREČO vlastne vzniká základná potreba buspruhu a prídeme na dosť šokujúce zistenie-a týka sa Bratislavy veľmi špecificky. ? PREČO vzniká tam masová potreba vlastniť individuálny gumokol? Prečo si mám kúpiť niečo - u nás stále v podstate nadpomery drahé - ak mi v meste funguje sieť kvalitných služieb v oblasti prepravy? Prečo sa mám zadĺžiť na kus života a moje príjmy preivnestovať niekde v lízingovke, keď sa môžem za prijateľnú cenu odviezť v prijateľnom komforte? Nie je potreba buspruhov v našom meste v najväšej miere len riešením dôsledkov niečoho, čo za nekoncepčného plánovania a prevádzkovania nemá možnosť konkurovať aj celoživotnému splácaniu automobilu? Automobilista nerieši v prvom rade problém, kde budem parkovať a či som ekologický. Automobilista rieši primárny problém - prepraviť sa, hlavne do práce. Som tichého názoru, že ak sa nevyrieši globálny problém, lepenie náplastí v podobe buspruhov nebude adekvátne k rozmachu, ktorý Bratislavu čaká. ?
?
slavius
Bol som prekvapený, že nezatrolejovali pôvodnú trasu linky 33 (Janotova - Baníkova - Karloveská), no to je stále možné dorobiť. Tým pádom by pre linku 33 stačil bus pruh od Hany Meličkovej po križovatku Janotova - Molecova. Síce 32 by mala aj tak na Molecovej zdržanie. Ale ako tak sledujem, tak autíčkárska lobby ma svoj hlas veľmi silný. Pritom veľká časť obyvateľov Dlhých Dielov chodí do práce MHD (je to asi dokonca aj väčšina). Teda je to klasicky o peniazoch: kto má peniaze, má auto, väčší vplyv,...