Reakcia na: eripmav #75696:
jedine co mozno urobit, je aby spolu s IGK neskolabovala aj znacna cast MHD - a sice AUTOBUSY A TROLEJBUSY. Lebo pri sucasnom stave kolaps IGK (ktory zarucene pride, zatial to co tu je nie je ziadny kolaps, len taka mierna nedostatocnost...) bude znamenat zaroven kolaps znacnej casti MHD, kedze autobusy a trolejbusy su bohuzial nosna doprava v znacnej casti Bratislavy. A riesenie je najma buduvanie BUS pruhov. Druhe riesenie su inteligentne krizovatky, ktore kolony IGK nechaju na okrajoch mesta, a tam kde su BUS pruhy, aby ich MHD predbehlo a do vnutra mesta budu pustat len tolko IGK aby neupchali krizovatky - to je vysoko ucinny mechanizmus, ktory vsak v Bratislave v dohladnej dobe nepredpokladam... jednoducho kolony treba nechat stat tam kde je siroka cesta a vedla nej bus pruh, aby tam kde bus pruh nemoze byt (vacsinou v centre, kde su mnohe vysoko vytazene ulice jednopruhove) bola doprava akurat na hranici zvladania, nie za nou...
)
slavius
Bol som prekvapený, že nezatrolejovali pôvodnú trasu linky 33 (Janotova - Baníkova - Karloveská), no to je stále možné dorobiť. Tým pádom by pre linku 33 stačil bus pruh od Hany Meličkovej po križovatku Janotova - Molecova. Síce 32 by mala aj tak na Molecovej zdržanie. Ale ako tak sledujem, tak autíčkárska lobby ma svoj hlas veľmi silný. Pritom veľká časť obyvateľov Dlhých Dielov chodí do práce MHD (je to asi dokonca aj väčšina). Teda je to klasicky o peniazoch: kto má peniaze, má auto, väčší vplyv,...