Som nový tu na imhd.sk aj v tejto diskúzii. Mám takú otázku mimo miesu. Keď sa hovorí o rozvoju električkovej dopravy v Bratislave, prečo sa neuvažuje o smeroch
ad 1) hlavná stanica - Patrónka - Dúbravka
ad 2) Šafárikovo nám. - Petržalka,
ad 3) ASMN - Prievoz - Vrakuňa/Podunajské Biskupice
ad 4) Ružinov - Vrakuňa/Podunajské Biskupice
ad 5) okruh (Šafárikovo nám, ASMN, Krížna, Račianske mýto, Šancová, Štefánikova, Suché mýto.
M.
ad 1) hlavná stanica - Patrónka - Dúbravka
ad 2) Šafárikovo nám. - Petržalka,
ad 3) ASMN - Prievoz - Vrakuňa/Podunajské Biskupice
ad 4) Ružinov - Vrakuňa/Podunajské Biskupice
ad 5) okruh (Šafárikovo nám, ASMN, Krížna, Račianske mýto, Šancová, Štefánikova, Suché mýto.
M.
Technopol
No a ešte by som zriadil asi 10 semaforov od PriF Uk až k cintorínu kvôli bezpečnosti a plynulosti premávky na tomto kritickom úseku a zaviedol tam preferenciu ?