Reakcia na: Dunčo #74991:
7.-5 min int. sa zaviedol aby to vyšlo rovnako každú hodinu, lebo 8 nie je deliteľ 60tky. Ale pre preklad je lepší 8 min. int. a budem počítať s nim ako v pôvodnom návrhuIšlo toitžto o to, že s dnešnými vozokilometrami a vozmi zvýšiť prepravnú kapacitu a skrátiť následný interval tam, kde to najviac kričí:
Negatíva, čo mi tak napadnú hneď:
Z Ružinova, Rače a Vajnorskej máš priamu linku do centra v priemere každých 6 min., po novom každých 8 min
Z. K. Vsi dnes v sedle ide linka každých 2,4 min, podľa návrhu 2,66 min.
A dnes "obojsmerné" Šafko pre električky - teda L12 na smer K. Ves a Dúbravka umožňuje prestup z Ružinova, Nív a čiastočne z Nového Mesta (L50) alebo z Petržalky (L95) . V ávrhu oklieštená L12 iba v špičke - teda chýbala by dosť v sedle večer a cez víkendy a navyše má chodiť iba po K. Ves teda do Dúbravky ďalší prestup...
Zriedenie radiálového následného intervalu všade cez víkend.
Pozitíva:
Skrátenie linkového následného intervalu v K. Vsi v rannej špici z dnešných 1,714 min na 1,6 min; poobede z 2 min. na 1,6 min., na Račianskej z dnešných priemerných 3 min. na 2,66 min. - teda radiály, kde to najviac "kričí"
Skrátenie priemerného následného sedlového intervalu liniek západ - východ z dnešných 3 min, na 2,66 min.
david1
L3 tocit cez nam.SNP ,aby mala zmysel.
Uz ked chodila vylukova L8 medzi Racou a Ruzinovom tak vozila vzduch medzi Racianskym a Trnavskym mytom.