Zolo: Dobreee info
O tej 3033 som nieco tusil, lebo zmizla zo znameho vyslnia v Krasnanoch pri plote, k tym plynakom iba dodam podrobnejsie rovnice precislovania: 2602 = 2315 = 2204 (pozn. nemoze to byt 2206, lebo ta teraz jazdi pod c. 2204), 2603 = 1301 = 1207
Kto chce vidiet foto 2602ky, tak tu je: http://www.imhd.sk/ba/?www=*vozidla/vozyview&typ=karb741&cislo=a2204b
O tej 3033 som nieco tusil, lebo zmizla zo znameho vyslnia v Krasnanoch pri plote, k tym plynakom iba dodam podrobnejsie rovnice precislovania: 2602 = 2315 = 2204 (pozn. nemoze to byt 2206, lebo ta teraz jazdi pod c. 2204), 2603 = 1301 = 1207
Kto chce vidiet foto 2602ky, tak tu je: http://www.imhd.sk/ba/?www=*vozidla/vozyview&typ=karb741&cislo=a2204b
tulenique
nater reko elin s povodnymi celami: jednoznacne vyhrava 7085, decenta strieborna linka cez celo je imho ovela krajsia ako ten hruby nesuvisly pas na cele 7304. Inak co tak zacat tipovat kolko rokov budu spojazdnovat a testovat 7304? ;-)) ci skor
A este sa opytam ci je taky problem na poslednej serii T6iek prepojit tlacitko otvorenia dveri s tlacitkom hlasica zastavok. Potom by sme hlasili zastavky aj ako neperiferia BUSE a zaroven by vodici nemali o ukon viac. Inak kto ma v dpb nastarosti objednavanie vozov? Lebo ten clovek/usek urobil imho niekolko chyb. Hlasice v T6kach, nefunkcny dopyt na I4x5, nedostatocna prevodka opat na I435. Najma tie detaily ako hlasic a funkcy dopyt by nestali ani az tak vela penazi a urcite by zvysili standard vozov a cestovania v BA.