Ja si technicky viem predstaviť premávku kačíc a akýchsi "S-bahnov" na spoločnom telese o dvoch rozchodoch. Ale natíska sa mi otázka, či to má zmysel, ako to bude z dopravno-technického hľadiska efektívne. Plne súhlasím s tým že je to blbosť, kvôli relatívne krátkemu spoločnému úseku by trebalo vozy schopné jazdiť ako na 25 kV 50Hz, tak aj na 600 V js, pričom je viac než logické, aby podporovali aj striedavú sústavu 15 kV v Rakúsku. Osobne si myslím že je to iba "podvod" aby mesto a štát podojili EÚ. Uvidíme či im na to skočia, ak áno, tak tam majú rovnako kvalifikovaných dopravných "odborníkov" ako má Bratislava.
Bratislava zaspala EU fondy, resp. ma velke HDP - EU fondy sa rozdelovali na niekolko rokov dopredu a Bratislava proste nic planovane nema. ZSR ma, na projekt toho zeleznicneho koridoru. Teraz sa vedenie mesta zobudilo, ale neskoro, Fico vlada tiez Bratislave prislubila ze nieco da na elektricku - a zrodilo sa riesenie, ze z planovanych penazi pre zeleznicni koridor pre ZSR sa zaplati elektricka. Lenze v EU su hnusni byrokrati a az taky okaty oje* ze "zeleznicny koridor" a rozchod 1000mm asi nezozeru, takze sa to musi "akoze" napojit na zeleznicnu trat a byt akoze dualny rozchod. Takze totalna kravina, ale aby to mohla platit EU, takze mesto usetri, stat da (cez EU a ZSR) na elektricku, a budeme tu mat nepouzitelny hybrid, ale dufam ze aspon pre elektricku teda pouzitelny...
Ja Ti to vysvetlím za seba - je to hovädzina, vymyslená za účelom ťahania peňazí z eurofondov. Fungovať to nemôže (resp. mohlo za tak náročných a obmedzujúcich podmienok, že je to v praxi nerealizovateľné), to je všetko. Neviem, aký smajlík dať.
Poprosil by som tych, co sa FAKT vyznaju v problematike (Igor, PvvS, atd. podmienka vek nad 25 rokov !!!), aby mi vysvetlili realizaciu tohoto (myslim dualitu trate v Petrzalke). Ako sa to da realizovat, ako to bude fungovat. Lebo sa na mna uz par kamosov obratilo s tym, ci neviem ako to funguje. Vdaka vopred !
V rannej spicke sa to stava aj mne, ako pricinu mozem vidiet zeleznicne priecestie na Vrakunskej a potom zapchu na Ruzinovskej. Po rannej spicke sa mi ale stava, ze z Cilizskej na Trnavske myto pride aj v predstihu...
rada by som sa opytala kto moze za pravidelne vymeskavanie linky c.78?!?! pravidelne chodi nepravidelne a to nemyslim ako vtip. niekedy idu dva spoje za sebou ale potom ludia stoja 45 minut na zastavke, nemyslim to obrazne ale skutocne sa mi stalo ze som 8:35 prisla na zastavku a nastupila som na autobus ktory isiel 9:12 a pri tom mal ist aj tak 9:05. den na to opet vynechali 2 spoje... a to nie len v rannych hodinach stojim zbytocnych 20minut minimalne. bola by som velice povdacna kebyze sa to njako poriesi pretoze tym autobusom chodia studenti ktori sa inak ako do skoly nemaju dostat...a o pracujucich ludoch ani nehovorim...nemate niekto podobnu skusenost?
Ked sa pozrieme do miest na zapad od BA (ale napr. aj do Presova), ake oznacenie tam maju nocaky? V najvacsom pocte su to prave linky Nxx. Navyse ak tu ma dojst k nejakej reforme nocakov, treba menit trasy a pri zachovani cisiel 5xx by sa dost vela ludi divilo, kam ten nocak vlastne ide. Takze mozno je vhodna prilezitost na zavedenie nocakov na europskej urovni s oznacenim na europskej urovni... Napriklad N93 by mohla byt 93 predlzena z Vysehradskej az na Jasovsku a pod. A kedze (ak by sa to podarilo) nie je mozne preprogramovat tabule zo dna na den, ale trva to par dni, ak by boli Nxx v povodnom ciselnom rade 5xx, par noci by clovek nevedel, ci ma ist na 515 alebo N15. Preto je to rad 4xx, a ked sa podari reformu presadit, jednu noc clovek pouzije 506 a druhu uz N93 bez chaosu v oznacovani.
hmm akoze DPB ma ,,zevraj´´ firmu co by to mala cistit...za den sa popise velmi vela vozidiel a keby kazde odstavili tak by nemali s cim jazdit.....a to zalezi aj od vodicovi ci ked zisti na konecnej popisany autobus to hned zmyje alebo necha zaschnut..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023