J: Na druhej strane si porovnaj kapacitu elektricky, cenu jej prevadzky a zivotnost. Vyjde ti, ze sa viac oplati ako autobus, aj ked v dlhsom casovom horizonte. Treba mysliet aj dopredu a nie len, co bude zajtra.
Spectre: Od toho Karosaka, co stal na Nam. SNP som sa dozvedel, ze interier CityBusu si mozes zvolit v troch variantach (co sa obsaditelnosti tyka). A nahodou ten Francuz bol velmi ochotny, vsetko, co sa dalo na tom buse poukazovat, nam aj poukazoval.
Spectre: Od toho Karosaka, co stal na Nam. SNP som sa dozvedel, ze interier CityBusu si mozes zvolit v troch variantach (co sa obsaditelnosti tyka). A nahodou ten Francuz bol velmi ochotny, vsetko, co sa dalo na tom buse poukazovat, nam aj poukazoval.
Vladimir
Spectre: Hmmm... Samozrejme, kazdy mame vlastny vkus. Ja osobne sa pravidelne vozievam s CityBusmi (v PO) ako aj Solarismi (v KE) a nemozem si pomoct, CityBus si ziskal moje srdce. Ak by som vsak kupoval Solarisy, urcite by som nebral 15-metrove. Je to nezmysel, treba ostat verny standardnym dlzkam - 12 alebo 18 metrov. Pri Urbinach 15 je napr. obrovskym problemom vzdialenost medzi strednymi a zadnymi dverami, ktora je znacna. A to velmi spomaluje nastup a vystup cestujucich na zastavke.
Martin z Prahy: Jedinu vec by som interieru CityBusu vytkol. Malo miesta pre vozicky a kociare. Preto sme v Presove museli z nasich CityBusov "vyoperovat" jedno sedadlo, aby sa tam vsetci vosli...