Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ivanbuto #74083:
No to boli dva názory: jeden tvrdil, že európsky koridor bude od ŽST Petržalka ako dnešná žel. trať a niekde pod Sadom janka Kráľa zahne do tunela pod Dunaj. ale toto narážalo na problémy, vraj bude teba klesnúť dosť hlboko pod Dunaj a či sa to od ŽST Pet. stihne.
Druhý názor chcel EU koridor spojiť s električkou v Petržalke a trasovanie malo byť zhruba: od prekročenia rakúsekj hranice má ísť trať niekde smerom na Kopčany a pootm doprava poza OC Danubia ako železnica smer Rusovce, akurát na úrovni Janíkovho dovra sa má zahnúť doľava a pootm v koridore uprostred Petržalkou.

Ale z toho memoranda mi to vyhcádza v ideálnom prípade na realizáciu bodov 1 a čiastočne 2, možno 3 a koniec. ? ?
Re 74078: Ku Garde zas stale jazdia 7 a 17 😉
Reakcia na: mato62 #74086:
Za Matadorkou smer colnica Berg. Bola to železničná trať z Petržalky do Wolfstahlu - z Wolsfthalu sa po nej fachci do Viedne stale.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=19132&idg=427&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=

viete mi niekto povedat kde je toto? Neviete mi niekto povedat co to ta viedenska elektricka vlastne bola zac?
Reakcia na: Peon #74077:
za normalnych okolnosti si to otvara vodic kartou.

Re #74080 Martin Fundárek: podobne veci sa prevadzkuju v NZ. Ci uz postavenie vlakov "PX" (na rozlicne smery), alebo "v suprave", pricom na cele je vlak vedeny elektrickou lokomotivou. 🙂
Reakcia na: ivanbuto #74083:
Preco? Ved elektricky sa zidu aj v meste, nielen v Petrzalke.
Aspon sa vdaka tejto zvrhlosti kupia nove elektricky. A cez Petrzalku pojde normalna streka, pre sotousov to bude zaujimave. Btw. taky Talent je dobry na cestu do mesta. Bude moct chodit striedavo do TT, GA... ? ? ?
Reakcia na: Mike #74072:
Tu je text toho memoranda:
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=79450

To naozaj hádam nemyslia vážne, že chcú kupovať električky na rozchod 1000mm, a po roku 2015 akože čo, ich odstavia? To sa ide Starý most rekonštruovať na to, aby bol využívaný tak 5 rokov?! Lebo keď chcú prejsť na 1435 mm, a ak tam nebudú dve koľaje súbežné, tak nebudú môcť chodiť aj vlaky aj električky naraz. Alebo by chceli aj vlaky aj električky vedľa seba na povrchu v Petržalke? To tiež asi nie...

Inak nechápem, čo má ten euópsky železničný koridor do činenia z Janíkovým dvorom, ja som myslel, že koridor je od ŽST Petržalka, s odbočením na tunel.
Reakcia na: Papyr #74075:
2,5 km trate na DD plus meniaren stalo 54 mil, 6x 25Tr stalo - 105 mil. V tej miliarde v BB sa rata aj vozovna a zazemie. Ale prave preto som sa pytal kolko chce stavat tej trate. Ak by chcel celu petrzku zatrolejovat - ok 1 mld by bola akurat, plus peniaze na trofle.
A sommelier ratal trofle zvlast, 20ks za 300mil.
Reakcia na: Martin Fundárek #74080:
To museli byt nadherne casy, skoda, ze som uz vtedy nefotil vlaky. ?
Reakcia na: SDX #74074:
V časoch, keď bola filiálka už koncová, chodili z nej poobede dva vlaky. Stáli na jednej koľaji za sebou, takže na ten prvý bolo treba od Malinovského šľapať dosť ďaleko.
Reakcia na: KLF #74070:
Bez obáv, Ty debil nie si. Debil je niekto iný (a keby bol len jeden, ale ich je, ako keď naseje). A nielen v tomto prípade.
Reakcia na: ufo #74064:
Ale je to chaos. A keď už linky k internátom a na VŠ, prečo len do Slávičieho a Horského parku a nie na Gardu a ku Družbe? Tam vysoši vari prázdniny majú?
Minule som si všimol, že na Autobusovej stanici Mlynské nivy pribudla pri vstupe do areálu rampa, ktorú ovládajú pracovníci.

Prímestský bus Slovaklinesm v ktorom som bol musel zopár sekúnd čakať, kým mu pracovník otvoril. ?

Na čo táto zmena? Čo im tam len tak hocikto začal parkovať? ?
Odkedy dispečéry MHD riadia dopravu ak je dopravná nehoda kde nie je účasníkom vozidlo MHD? Lebo dnes na DD riadili dopravu keĎže bol len prejazdný jeden pruh a pre MHD ťažko prejazdný... ❓
Reakcia na: Ámos #74069:
1 mld je zhruba cena za siet, aka je dnes v Banskej Bystrici. Teda cca 25 km trate, meniaren, 30 klbovych a 10 solo vozov.
Reakcia na: Sommelier #74068:
Zabudas na jeden detail - podla poslednych planov ma byt stanica tam kde dnes Predmestie a na Filialke len (asi podurovnova) zastavka. Neviem kde presne sa v minulosti na Filialke zastavovalo, ale keby tu zastavku postavili na Trnavskom (cca v oblasti kde dnes konci areal ZSR, resp. pred Istropolisom bolo by to fajn.

Re #74070 KLF: To netusi ani vestica z Nautik TV, predpokladam ze odpovede by ti nevedel povedat ani ten kto to vymyslel. A navyse (ako uz niekolko krat bolo napisane) je v Bratislave tram/train nepostavitelny.
Reakcia na: Ámos #74069:
niekde som nadhodnotil, niekde značne podhodnotil, taký je život. Chcel som tým len naznačiť niečo úplne iné, nepostrehol som, že by si to bol pochopil. ?
Reakcia na: KLF #74070:
Na toto sa seriózne odpovedať nedá, lebo toto vyhlásenie poprelo všetko, čo doteraz mesto v oblasti výstavby električky v Petržalke plánovalo.
V tom memorande spravili nejakú zlátaninu medzi dovma rôznymi projektami: medzi európskym koridorom Paríž - Viedeň - Bratislava, ktorý má ísť tunelom pod Dunajom, ďalej okolo Kradžičky a na Filiálku a medzi električkou, ktorá mala byť zo Šafka predĺžená cez Starý most a koridorom uprostred Petržalky - vo všetkom kompatibilná s ostatnou električkovou sieťou BA. Dôvod toho memoranda ako vicerí už spomenuli - €.
KLF - "seriózne" - tak ti poviem... Po tom čo karikatúra premiéra sľúbila v džamahírii liečenie detí chorých na Aids u nás, tak všetko čo on sľúbi/dohodne beriem s veľkou rezervou. Ďurkovský detto.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.