Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: SDX #73334:
Len drobná pripomienka - vo Viedni sa už dlhé roky zatvárajú dvere automaticky. Pri najbližšej návšteve Viedne doporučujem podrobné štúdium dverí, najlepšie sústavy odraziek v dolnej časti Düwag Falttüren. V Bratislave to bude možné po celoplošnom zavedení striedačov.
Preco vlastne este nie su cisla liniek rovne hexadecimalnemu kodu tretej mocniny dlzky trate? ?
Reakcia na: N/A #73301:
Nebolo by zle.
Reakcia na: SDX #73293:
Zmena tarifného pásma určite, prestupy trocha jednoduchšou formou tiež, ale mestskú časť rozhodne nie. Načo by to komu bolo?
Reakcia na: SDX #73292:
Ak máš problém s osobným autom po Starom moste, radšej si zaplať v autoškole nejaké kondičné jazdy ? .
Reakcia na: intony #73350:

Ešte ma napadá označenie liniek: K, A, J, D, I. ? Prosím dotyčného aby to zobral s humorom. ?
Reakcia na: Beus #73348:
Pri bratislavskej funkčnosti MHD, by všetky aj tak mohli byť XR, XK, XQ... ?
Reakcia na: Beus #73348:

Potom radšej QWERT(Z), aj keď niektorí budú chcie radšej QWERT(Y). ?
Reakcia na: fobust #73347:
Heh, veď jasné že by to taký problém nebol, otázna je však rentabilnosť takej úpravy, keďže náklady by neboli malé 🙂
A linky - to potom už radšej preferujem označenia Q, Y, W, X, Ľ, a prípadne špičková linka Š ? ?
Reakcia na: Beus #73346:

To je neriešiteľný problém uprviť kachny na 2xK2S? Obávam sa že áno. ? A linky môžeme značiť A, B, C... Alebo R ako Rača, P ako Petržalka, D ako Dúbravka, K ako Karlova Ves, N ako Nová doba (ŽST Nové mesto). Absolut šotoušovina. ?
Reakcia na: fobust #73345:
3xT by sa ešte dalo, ale 2xK elektricky nespriahneš, veď vieš 😉 A navyše, potom by bolo príliš málo súprav do výpravy 🙂
A to číslo 7 je nie len kvôli môjmu šotoušstvu, ale aj kvôli orientácii cestujúcich (preto som navrhoval to prehádzanie čísel o pár príspevkov nižšie) a mám pocit, že aj kvôli drážnemu zákonu - zdá sa mi totiž, že nedovoľuje mať v jeden deň linku 1 z A do B cez C, a ďalší deň linku s tým istým čislom z D do E cez F, že tam musí byť nejaké obdobie, ktoré linka s tým číslom nesmie jazdiť, aby mohlo mať to číslo úplne inú trasu...ale týmto si nie som istý...
Veď aj keď sa robilo nové linkovanie Petržalky, tak sa najprv vymysleli trasy, a až potom sa na ne nasadili čísla tak, aby sa linky a čísla čo najviac podobali tým pôvodným 😉
Reakcia na: Beus #73342:

Teoreticky by sa to dalo riešiť aj kapacitnejšími súpravami. Či už 3xT, 2xK alebo hybrid T+K. 🙂
1: 2xT
2: 2xK
3: 3xT
4: 2xT
5: čo ostane. :-))
Reakcia na: Malic #73341:

V zásade nemám nič proti tomu, aby v špičke niektoré spoje linky 2 končili a začínali na Vinohradoch. Aj to je možné riešenie. A v Petržale by mohlo byť za Jiráskovou tiež takéto "špičkové" obratisko.
Reakcia na: Beus #73342:

Potom by bola na Obchodnej moc veľká inzenzita, radšej ju mať na Špitálskej... 🙂 A že by bola v súbehu vôbec nevadí. Bola by v tretinovom preklade. Takže napr. zo zastávky americké námestie by v špičke išli smerom na kamenné:
linka 2:
7 00 04 08 12 16 etc

linka 6 (neviem prečo 7):
7 03 07 11 15 etc Proste minútu pred linkou 2 (aby ju odľahčila čo najviac, zároveň to umožní preklad v KV s linkami 3 a 4)

linka 3:
8 02 06 10 14 18 etc
Reakcia na: fobust #73339:
Tiež som nad kapacitou na Vinohrady a do KV uvažoval, a prišiel som k podobnému záveru, takže celkom súhlasím - fakt by sa hodila ešte 1 špičková(! nie celodenná) linka (z historických dôvodov asi s číslom 7), z Vinohradov po KV, len trasovaná by mohla byť cez Obchodnú a potom fakt neviem či tunel alebo nábrežie, a to kvôli tomu, aby nešla v centre rovnakou trasou ako celodenná linka z Rače, a poskytovala tak väčšiu diverzifikáciu 🙂
Reakcia na: Beus #73336:
Vsetci si to dobre pamatame tu diskusiu a vsetko okolo a nezostava nic len suhlasit, fakt je to dogma a mali by sa jej drzat aj ludia z DPB ? ?

Re #73339 fobust: Ono mozno by sa ranne posilove linky dali robit vkladanim special spojov do existujucich liniek, aby sa vlka neplietli, ale to je v zasade jedno uz.

Hlavne malo liniek a husty interval a dobre prestupne terminaly.
Reakcia na: Beus #73336:
Ešte doplním môj pohľad: za zváženie by možno stála výmena trás liniek "3" a "4" na úseku PKO-Trnavské mýto, čím by sa odstránil mnou spomínaný nedostatok... priniesol by presun prestupu Dúbravka-Petržalka na Obchodnú, čím by sa však nijako nestratil čas oproti pôvodnému prestupu na Kamennom, keďže po nábreží to trvá dlhšie... problém by mohla byť relácia Petržalka-Ružinov, kde by sa muselo prestupovať trošku "odveci" pri Blumentáli, čo je však v pôvodnom návrhu rovnaké v relácii Petržalka-Zlaté piesky. Umožnilo by to ale zároveň lepší prestup Ružinov-Rača pri Blumentáli, oproti Americkému, čo je zachádzka. Zároveň by sa touto výmenou rovnomernejšie rozdelil prepravný prúd od Polusu - hore na stanicu, a dolu do centra 🙂 Ak to má nejaký fundamentálny háčik, opravte ma. 🙂

A ešte by som upravil číslovanie nasledovne (aby čo najviac korešpondovalo so súčasnými linkami):
1: Hl.stanica - Petržalka
2: Hl.stanica - ŽSt Nové Mesto
3: Rača - Špitálska - Petržalka
4: Zlaté piesky - Špitálska - Karlova Ves
5: Dúbravka - Obchodná - Ružinov

Tr3mp (ak sleduješ) - čo povieš na tieto malé úpravy? 🙂
Reakcia na: Beus #73336:

Ja mám iba obavy či by z celej račišradiály stačila jedna linka. V špičke by sa hodila posilová zo ŽST Vinohrady do Karlovky, tam je interval 120 sekúnd nedostatočný. Už dnes je niečo okolo 100 až 110 sekúnd a chodí to tam narvaté. Kľudne by to v špičke uživilo ešte jednu linku = 90s interval. A mohla by ísť cez Tunel, Špitálsku a Americké na Vinohrady, dosť podobné linke 17. Špičková linka, nie celodenná. A stým prestupným terminálom pred Hydroconsultom absolútne súhlasím.
Reakcia na: Beus #73336:
? ? Na tuto dogmu skutocne nema nic. Niekolko dni bola preberana zo vsetkych stran a jedine co ostalo bolo ci L3 a L4 nevymenit trasy alebo aspon konecne na jednej strane...
Ved nic nebrani aby zastavka Vazovova bola pred ex. Hydroconsultom..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.