Reakcia na: S499.1023 #72824:
1. vydavky sa pri efektivnom projekte zvyknu vratit. otazka je nakolko by to bolo efektivne
2. je malo pravdepodobne ze by u nas nefukalo dlhsie ako den. Skus sa postavit napr k VW na Zahorsku nizinu... tu fuka vzdy a silno... popripade by sa zvolila ina ekologicka alternativa (vodna elektraren)
a v tych dedinkach sa tych cestujucich nazbiera... samozrejme je moje linkovanie scestne, ale nejaka podobna siet by existovat mohla...
vynimku mozno tvori letisko vstup od dialnice D1 a bude tvorit vstup od dialnice D2 od Malaciek (ale tam to momentalne vyzera najhorsie...) Vstup od Viedne tiez nie je nic moc, prve co je vidno su akurat tak sede panelaky (Nic proti Petrzke a panelakom). Hlavna stanica, zabudol si aj vsadepritomny smrad, ktory tam je takmer nonstop a socky opierajuce sa o budovu dispecingu DPB 
Ike
hlavne spoje (10 minut spicka, 1h sedlo a sviatky, 30 minut vecer)
B Bratislava - Zohor - Malacky
C Bratislava - Stupava - Borinka (Borinka by uz toreticky mohlabyt sucastou MHD)
D Bratislava - Pezinok - Modra
E Bratislava - Ivanka - Bernolakovo - Senec
F Bratislava - Dunajska Luzna
G Bratislava -Petrzalka - Rusovce (cez ten zabudnuty tunel)
A Bratislava - Letisko
--------------------------
vedlajsie (30 minut spicka, 1h sedlo a sviatky):
B1 Zavod - Malacky - Vysoka pri Morave (nadvazovanie na spoj 01)
B2 Zohor - Plavecky Mikulas (nadvazovanie na spoj 01 - v ramci moznosti)
D1 Modra - Dolany (urcite spoje 03 by pokracovali az do Dolan)
E1 Bernolakovo - Bahon
E2 -Blatne - Senec - Hruba Borsa
F1 - Miloslavov - Kalinkovo (vykonavali by urcite spoje 05)
A1 -Letisko - Tomasov - Senec (vykonavali by urcite spoje 07)
to oznacovanie je uz detail, ide o tie spoje..