Reakcia na: Nal Sehel #72228:
noo, ono je to zámerne, aby vodiči sa nebúrili, že čo všetko maju mať v kompetenciách... A tak radšej im nedali žiadne...Ak vodič má odvahu a chuť, vie si urobiť poriadok aj za cenu rizika . žiaľ dnes už aj vlastného života... A podnik, myslím si, ak by prišla sťažnosť, že vyhodil bezďáka, sa postaví na stranu vodiča... ? ?
Re #72213 KLF: wow.... to bol zážitok!!... To máš za trest, že tu furt "nadávaš"... ? ? ? ? No veru, aj ku mne si radi sadaju rôzne individuáá... ?
S499.1023
Ad 1) Časy sú natiahnuté hlavne z toho dôvodu, aby bola dodržaná paralelnosť grafikonu, preotže eď budeme každú hodinu meniť jazdné doby, nikdy nebudeme mať na zastávkach pravidelný interval. Preto sa jazdné doby menia len súčasne so zmenou intervalu (koniec špičky) a zmenou počtu vozidiel na linke (odchod špičkových vozidiel do vozovne, čerpanie prestávok apod.).
Síce sa mi to nejak extra nepáči, ale výhody nad nevýhodami prevažujú.
Ad 2) V centre to pokladám za nezmysel. Okrem toho aj tak nemôžem krátiť jazdné doby neobmedzene, lebo náhodou bude na každej zastávke stáť 1 vlk a už mám meškanie ako krava. T. j. stačí mať na znamenie zastávky mimo centrum a to cca. každú druhú.
Zastávka sa musí potvrdzovať otvorením dverí ALEBO zadaním na palubnom počítači, pokiaľ zastávka NIE JE definovaná ako na znamenie. Na zastávke, ktorá nie je na znamenie, je vodič povinný zastaviť a pokiaľ neotvára dvere, môže požiadavku potvrdiť na PP.