Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Osky #71930:
Končar nie je az taky strasny...v Zagrebe som s tym isiel, ale predsa len...s Bombardierom sa to neda porovnat...Bombardier je uzasny...a celkom by mu padli aj bratislavske farby, myslim...kedy prebehne ver.sutaz niekto nevie?
Reakcia na: Osky #71953:
Inak, tento druhý by som bral viac, lebo trochu mi pripomína KT8-ku ?
Reakcia na: SDX #71952:
Ktoré? Ukáž ? Azda nemáš na mysli tento hranatý http://www.koncar-kev.hr/popup.asp?jpg=slike/944_ellok_16_v.jpg&marg=0

A nechcem vidieť tú fúgu, ktorá bude medzi ostrovčekom a dverami ? Naše trate sú stavané pre širšie vozidlá, však už to tu dnes písal fobust... ?
Reakcia na: Osky #71951:
1. to ze sa na nase trate nehodi nie je vobec potvrdene (to ukazu testy), 2. existuju 2 varianty..
Reakcia na: SDX #71933:
Končar sa nehodí na naše trate a Zatiaľ ponúkajú len jeden variant, ktorý je pre nás dosť úzky ?
Reakcia na: Osky #71948:
postili = pustili ☺ Inak ČKD-čka mala jednú nevýhodu - zaspala vývoj. Samozrejeme nie svojou vinou, ako skôr vinou vtedajšej štátnej moci. Je zaujímavé, že prototyp KT8-ky bol vyrobený v roku 1984 a štúdie s víziou ich okamžitej výroby boli uverejnené v TZ už v roku 1976 ? Keby sa také vozidlo sériovo vyrábalo už v polovici 70-tych rokov, to by bylo něco! ?
Reakcia na: m@rtin #71939:

Martinko vitaj! Uz som si myslel ze nenapises ?
Reakcia na: m@rtin #71939:
Nezabúdaj na to, že tie české tramvaje už vyše 5O rokov (rátam to od T1-ky) jazdia na amerických podvozkoch a je v nich použité kvantum amerických patentov ? Ako náhle sa ČKD postila do niečoho vlastného, skončilo to medzinárodným fiaskom (viď RT6-N). Takže je veľmi diskutabilné, do akej miery ma význam sa tu nezmyselne handrkovať ? Apropo, ani tie Škodovky zrejme nie sú zrovna v poriadku, keď vezmem do úvahy poruchy a výkoľaje, ktoré u Vás už majú na konte (mám na mysli najmä Prahu, Brno a Plzeň). Ak by sme my mali niečo vyrábať, tak rozhodne nie za takýchto okolností ? To by radšej potom ozaj bolo lepšie ostať pri rokmi overenom štandarde PCC ? Samozrejme, dlhodobá neschopnosť naších kompetentných nakúpiť nové električky, je už úplne inou kapitolou ?
Reakcia na: m@rtin #71946:
Preto ze u nas sa nevyrabaju elektricky nemozme povedat ze nejake elektricky su na h****? To je volaka cudna logika..

Nove elektricky sa budu kupovat 2008 - 2009, tak nekecaj o niecom o com nevies.. a aj keby nie, napriek tomu mame uplne pravo hodnotit elektricky...
citelis:
Nikdo nenutí Bratislavu kupovat české tramvaje. nehledě na to, že Bratislava nekoupila 8 let žádnou novou tramvaj. Reagoval jsem na příspěvek, že jsou české tramvaje na h****. Což mi od někoho ze země, která žádné tramvaje ani nevyrábí přijde minimálně pošetilé. A co si bratislava koupí je mi úplě jedno, hlavně aby vůbec něco koupila a pokud dá-li pánbůh a přeci jen něco koupí, ať je s tím i spokojená. Každopádně zatím nekoupila vůbec nic a nečekám, že dalších 4-6 let něco vůbec koupí a proto je celá debata úplně o ničem. Sám si myslím, že by DPB byl teď šťastný, kdyby mu magistrát zaplatil aspoň 5 wan.... a vy tu ohrnujete nos nad něčím, co je zatím pro BA fantazie.
Reakcia na: SDX #71944:
Pardon na chorvátske KOČÁRE som zabudol...
Reakcia na: citelis #71943:
No, praveze Koncare su lacnejsie, takze tu pravdepodobne budeme mat Koncare a nie tie pisklave 06T ?
Reakcia na: m@rtin #71939:
No,s vašimi električkami jazdíme 40 rokov iba preto,že nám centrálna vláda z Prahy 40 rokov iné kúpiť nedovolila.A vyrábať nové slovenské električky je rovnaká hlúposť,ako kupovať české len preto,že sú lacnejšie,než ktorékoľvek iné........... ?
Ona Škodovka někdy vyráběla tramvaje nebo Inekon? KOS Krnov někdy ještě za federace tramvaje modernizoval?
A hlavně většina těch podniků tu stála už za císaře pána. Tak jaké pak ostal v ČR? Mimochodem za 14 let se snad tramvaj vyrobit dá?
Reakcia na: m@rtin #71939:
lebo co sme mali podnik na vyrobu, ostal v CR ... 😉
Reakcia na: Dlhe Diely MHD #71918:

Proč s těmi tramvajemi na h**** jezdíte už přes 40 let a dalších minimálně 20 let ještě jezdit budete? A když stojí tedy za h****, proč si nevyrobíte nějaké své vlastní...slovenské?

Jinak přeji všem úspěšný a vydařený nový rok.
Reakcia na: SDX #71937:

Osobne by som bral Bombardier vo verzii Classic, trojdielny s otočnými podvozkami, plnou adhéziou. Minimálne na testy. A ešte by mohli testnúť aj Cobru.
Reakcia na: fobust #71936:
Lenze sa obavam ze na Bombardier nebude dost penazi..
Ten Končar je hlavne uzučký. Už teraz má dosť veľké nápravové tlaky a keby ho rozšírili na 2,5 metra, teda ak vôbec, tak by to likvidovalo trate. Nehovoriac o tom že by to bolo strašne lenivé. Neviem či má zmysel kupovať voizdlá so šírkou skriňe menej ako 2,5 metra, keď už máme taký profil od čias vozov T2. 2,44 metra je ešte v pohode.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.