No Zachar zas raz v článku pre HN ukázal svoju absolútnu nekompetentnosť:
"Pokiaľ sa nám podarí električku chrániť a preferovať pred ostatnou dopravou - a je na to priestor - tak to bude najrýchlejší dopravný prostriedok Bratislave. Dnes si to môžete odskúšať ráno v špičke na trase Dúbravka - stred mesta."
Neviem, či je v tej trase električka narýchlejšia, ale ak aj je, tak trvrdeniu, že vďaka antipreferencii sa môžem len zasmiať, alebo sa nad ním rozplakať.
"Pokiaľ sa nám podarí električku chrániť a preferovať pred ostatnou dopravou - a je na to priestor - tak to bude najrýchlejší dopravný prostriedok Bratislave. Dnes si to môžete odskúšať ráno v špičke na trase Dúbravka - stred mesta."
Neviem, či je v tej trase električka narýchlejšia, ale ak aj je, tak trvrdeniu, že vďaka antipreferencii sa môžem len zasmiať, alebo sa nad ním rozplakať.
hefo
(4) Vodič vozidla, ktoré zastavilo alebo stálo a opäť vychádza od okraja cesty alebo od chodníka, nesmie ohroziť ostatných účastníkov cestnej premávky. Pritom je povinný dávať znamenie o zmene smeru jazdy. Vodičovi autobusu verejnej hromadnej dopravy osôb alebo trolejbusu sú v obci vodiči ostatných vozidiel povinní umožniť vyjdenie zo zastávky alebo zo zastávkového pruhu, a to znížením rýchlosti jazdy, prípadne i zastavením vozidla. Vodič autobusu alebo trolejbusu pritom nesmie ohroziť najmä vodičov vozidiel idúcich rovnakým smerom.