suhlasim s "rising" systemom s anulaciou 24 mesiacov...vzdy by som zvysoval poslednu sumu o 100 percent s pociatocnou 100 nasobnou zakladneho cestovneho listka...bolo by potrebne vsak sa o takychto veciach porozpravat s ludmi z vedenia DPB, nie len tuto diskutovat...
takzeeee...ZORGANIZUJEME DACO??? ?
podla mna je system listkov nastaveny dobre...len by sa mozno mohol zaviest aj neprestupny listok, ktory by stal 20 korun...niektori by ho mozno vyuzili a DPB by vela nestratil voci napriklad hodinovym listkom...a system streba akceptovat, tak ako je to pri zelezniciach a busoch (sad) a kto by chcel priklad mimoslovensky - globalna zeleznicna taxa...takze tak...tu o moralku nejde..ide o to, aby bol system co najjednoduchsi a par korun naviac nikoho nezabije, hlavne, ked starsi spoluobcania usetria 2-3 koruny na lacnych rozkoch v lidli, koli ktorych pravidelne upchavaju rano MHD ? ? ?
podla mna by bolo jednoduchsie dat na zastavky automaty ako zradit predaj listkov u vodica, lebo aj tak by bolo treba vozidla upravit, lebo ako by ste chceli v ik435 predavat???:D vodic otvori koli tomu 0.5 clovekovi na 1 zastavke dvere vzdy??? uz ich vidim niektorych pri ich ochote
a tymi automatmi...stacili by podla mna tie vykopavky prastare dat na malo vyuzivane zastavky...a na vyuzivane nainstalovat nove
#51456 z Dispečerského fóra od "LB".
Tak holt, okrem nezatrolejovania obratiska je chyba aj v 25Tr, ktoré nie sú dubousy ako to už všetci dobre vieme; a zrejme keď blbne to sťahovanie, či zaisťovanie palíc na tom osudnom 6702, po čase sa to možno začne kaziť na ďalších 25Tr ?; chyba bude buď od výroby, aleb v neodržaní podmienok zo strany DPB, čo sa týka počtu použití a limitovanej funkčnosti zariadenia. A tiež skúsenosti s opravou takejto poruchy v podmienkach Hrobustova sú asi minimálne. ?
nooo..nasim slavnym duobusikom sa okrem castych poruch ci uz agregatu alebo inych stava celkom casto, ze zberace im vyskocia z uchytov ? a vacsinou sa to stane na molecke ?
Re #71555 Papyr: prave o to ide! ta pokuta musi byt taka vysoka ze sa ti neoplati cestovat na cierno!!!
***
K dnesnim DD, ako sa to stalo? Bol som tam osobne ale akosi som nepochopil vsak ked ma 25Tr troleje uz stiahnute tak jej moc nelietaju, to len pri stahovani a toto sa stalo evidentne pri vyjazde z obratiska.. alebo sa mylim?.. pls. napiste ako sa to vlastne stalo... dik
Hefo: ano, su to take argumenty typu "najdime dovod, preco sa to neda". Ze takto argumentuje DP, to uz som si zvykol, ale ze tym nakazil aj fandov, to uz ma znepokojuje.
SDX: 14 000 je neludska pokuta, svojou silou vobec nezodpoveda sile previnenia. A co sa tyka exekutorov, ti mozu siahnut na majetok len tomu, kto nieco ma. Takze opat by slusni ludia platili - a nemalo - a neprisposobivi by boli beztrestni.
Richardhudec: ale, ale, kolega. Preco vopred predpokladas meskanie vozidiel, dokonca take vyrazne, ze by vyvolalo nutnost pridavat dalsie poradia? Ved som nemal na mysli zrusenie automatov a uz toboz nie povinny nastup predkom a nutnost kupy listka u vodica. Mal som na mysli stav, ked sa u vodica da kupit listok, aby sancu dostali aj ti, co nastupuju na zastavke bez automatu. Aby si zase VSETCI nekupovali listok u vodica, bude takyto listok o nieco drahsi. Takyto system dobre funguje aj v omnoho mensich mestach (Presov: 14 Sk...u vodica 16 Sk) aj v omnoho vacsich mestach (Praha 20 Kc...u vodica 25 Kc) a nikde to nesposobuje badatelne meskania. Dovolim si teda predpokladat, ze ani v Bratislave by s tym problem nebol. Naviac u vodica netreba ani drzat vsetky druhy listkov, staci zakladny.
"no mne sa nepáči ani to, keď ma niekto núti kupovať 30 minútový lístok za 18,- Sk, keď mi cesta trvá len 22 minút, a to tiež nie je morálne... "
No hádam že nechceš, aby DP predával minútové lístky, aby si si mohol poskladať taký aký akurát potrebuješ. To by som tiež mohol argumentovať, že ma železnica/SADka núti kúpiť si pri ceste do Žiliny lístok na pásmo 191 až 210 km, keď ja cestujem len 203. Prípadne, že v obchode si môžem kúpiť len polku chleba, keď ja chcem 2 krajce. ?
:: myslím si, žeby sme mali dbať o to, aby naša spoločnosť bola morálna a cestovanie načierno morálne nie je, isteže, človek je tvor zábudlivý, môže si zabudnúť označiť cestovný lístok; niekedy to môže byť z technických dôvodov, keď automat na zastávke nefunguje, to by predaj priamo u vodiča pomohol riešiť; ale v prípadoch, keď to ľudia zneužívajú by sa to malo riešiť naozaj nekompromisne; no mne sa nepáči ani to, keď ma niekto núti kupovať 30 minútový lístok za 18,- Sk, keď mi cesta trvá len 22 minút, a to tiež nie je morálne... ?
ale čo iné má magistrát robiť, keď tie projekty naozaj nie sú v tom v návrhu zatiaľ neschváleného územného plánu ani v tej platnej územnoplánovacej dokumentácii? ?
1) Samozrejme, že v Brne električky z dôvodu doplnkového predaja cestovných lístkov NEČAKAJÚ na zastávkach minimálne minútu. To je ŽVÁST.
2) Aký je celkový interval na radiále v Brne a v Bratislave? Asi ti uniklo pri fotografovaní, že Brno má trocha iný systém linkového vedenia ako Bratislava.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
richardhudec