Ano máš pravdu - priemysel sa len a len budoval, predovšetkým ťažké strojárstvo / výroba zbraní pre Varšavskú zmluvu / s toho nám teraz zostalo veľké hovno.
Pán Havel odzbrojoval, aby sa ukázal ako veľký humanista pred svetom - odzbrojoval len a len na Slovensku v Čechách sa zbrane vyrábali veselo dalej a na slovensku vznikli hladové doliny.?????
1.Nevolím SNS.
2. Ano mali Ste to šťastie , že vás mali vo svojej moci nemecké národy, preto Ste aj boli na tom pri vzniku prvej ČSR lepšie. Plán ktorý však vymysleli český demokrati mal jednoznačnú koncepciu.
Do škôl nasadili českých učiteľov, ktorí učili češtinu, potom prišli českí dobrovoľní vojaci a žandári strážiť hranice ale predovšetkým
chrániť záujmy českej vlády, ktorá chcela Slovákov asimilovať , vytvoriť Český štát kde chcela Slovákom ponechať len autonómiu.
Ešte aj v nedávnej minulosti trvania ČaSFR niektorí českí diplomati úplne bez hanby nás vo svete predstavovali ako českou vietev so svojím nárečím.
3. Nehľadám si žiadneho vonkajšieho nepriateľa, ako som písal
so veľmi rád že sa ČaSFR rozpadla pretože som presvedčený, že ak by sa zachoval spoločný štát, naďalej by sa Čechy uprednostňovali pred Slovenskom vo všetkých sférach života.
čaute ! Náhodou Vám nechýbajú 4 Solarisy ? Dnes bolo v Košiciach videných 4ks Solarisov údajne 12metrových, ale tomu neveríme. Neviete mi pomôcť ? Dík.
No a co ked ju dupluje? Ved pri tomto likovani sa vsetky trasy dupluju...
Vytvara to ovela lepsie CELODENNE spojenie zapad-vychod ako okruzna trasa 6-ky, ktorou sa dostanem len do centra. Nie kazdy totiz cestuje len tam. Neobsluha Obchodnej z Vajnorskej sa da vykonat peso 5min. po Marianskej. Urcite ma tato trasa 1 viac vyhod ako nevyhod.
K 13-ke. Radsej nech su menej vyuzivane menejkapacitne vozy ako vozy, ktore maju vacsiu kapacitu, pretoze linku spajajucu centrum a HS ti nikto nezrusi.
Re #71368 intony.sk: 1-ka je lepsia, problem je v 4, ktora 1 dupluje.. a 13-ka akoze je efektivna ked vozi v priemere 10 ludi?
"ked by si natiahol 1-ku priamo cez tunel na Hlavnu stanicu, ale dolna cast historickeho centra by ostala bez spojenia s Hlavnou stanicou, bez nejakeho normalneho prestupu. " - ukazuje sa ze nie je dostatok ludi ktory o to maju zaujem, ako ukazuje 13
No samozrejme, ze je lepsie.
1-ka sa nesuchuta dementne cez Safko na Hlavnu stanicu.
Celodenne o nieco rychlejsie spojenie Karlovka - Kamenne nam.
Zabezpecenie spojenia zapadnych casti so sirsim centrom (Trnavske myto, Polus) aj ZST Nove Mesto v neskorsych vecernych hodinach, ktore chybalo.
1-ka je teraz plne vyuzivana na celej trase okrem ZST Nove Mesto, co pri ceste na stanicu ani zdaleka nebola vyuzita kapacita dvoch voznov.
13-ka nahradila neefektivne trasovanu 1-ku na HS.
Neviem preco ti ta neobsluha Jesenskeho tak vadi, hoc je pesej dostupnosti od Noveho mosta, ked by si natiahol 1-ku priamo cez tunel na Hlavnu stanicu, ale dolna cast historickeho centra by ostala bez spojenia s Hlavnou stanicou, bez nejakeho normalneho prestupu.
A ked uz o tej duplicite, duplicita je vsade, cele linkovanie by bolo treba prekopat tak, aby ostalo max. 8 liniek.
my sme sa bavili o nahradeni Obchodnej a tu by to nahradilo.
Re #71360 intony.sk: preco? aky je problem v tom ze by dve linky isli na ZST Nove Mesto? pamatam si ake tu boli vtedy diskusie a vsetci to pochopili tak ze 6 zostane..
Neuveriteľné ŽVÁSTY. Vieš, aké boli rozdiely medzi Čechami a Slovenskom pri vzniku ČSR? Si schopný pochopiť, že ten rozdiel sa počas CELEJ histórie ČS(F/S)R kontinuálone zmenšoval? Si schopný pochopiť, že priemysel sa na SK len a len budoval?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Pozri te si 15. Nas zupan bude zrejme uprednostnovat autobusy pred vlakmi na regionalnej doprave.