Reakcia na: SDX #71258:
No samozrejme, ze je lepsie.1-ka sa nesuchuta dementne cez Safko na Hlavnu stanicu.
Celodenne o nieco rychlejsie spojenie Karlovka - Kamenne nam.
Zabezpecenie spojenia zapadnych casti so sirsim centrom (Trnavske myto, Polus) aj ZST Nove Mesto v neskorsych vecernych hodinach, ktore chybalo.
1-ka je teraz plne vyuzivana na celej trase okrem ZST Nove Mesto, co pri ceste na stanicu ani zdaleka nebola vyuzita kapacita dvoch voznov.
13-ka nahradila neefektivne trasovanu 1-ku na HS.
Neviem preco ti ta neobsluha Jesenskeho tak vadi, hoc je pesej dostupnosti od Noveho mosta, ked by si natiahol 1-ku priamo cez tunel na Hlavnu stanicu, ale dolna cast historickeho centra by ostala bez spojenia s Hlavnou stanicou, bez nejakeho normalneho prestupu.
A ked uz o tej duplicite, duplicita je vsade, cele linkovanie by bolo treba prekopat tak, aby ostalo max. 8 liniek.
tak uznavam teda ze po tychto argumentoch by trat na spitalskej nestacila, ale to alternativne spojenie cez dostojevskeho by tiez nebol zly napad (niekto to tu spominal) otazne je kade?
Ámos
Opat slovensko - ceske vztahy. Pridam trosku oleja
V kazdom pripade nema vyznam sa priet oto, kto na koho viac doplacal. Rozdelili sme sa a kazdy ideme svojou cestou. Treba stavat na buducnosti a nie na hriechoch z minulosti...