I am very sorry.
Ehm, jazda v náskoku: dnes tak vidieť jazdiť niekho s náskokom 3 minúty, to je podľa mňa zázrak. Mne sa to nestalo už veľmi dááávno. Náskok 2 minúty sa ešte vidieť dá.
Ošetriť sa to dá preventíve - skrátením chronmetráže, nakoľko v Bratislave večer a cez víkendy chvalabohu skoro vôbec nie sú zápchy až na pár výnimiek.
alebo regresívne - krátením výkonnostných odmien, ale to by sa museli prelustrovať všetky DAtky a každého jedného by museli postihnúť a to sa tak ľahko nestane (lebo brigádnici, lebo protekcia, lebo vodič sa vyhovorí, že tu môže mať +2 a inde chytí červené, zápchy a raz- dva je z toho -3)
Ehm, jazda v náskoku: dnes tak vidieť jazdiť niekho s náskokom 3 minúty, to je podľa mňa zázrak. Mne sa to nestalo už veľmi dááávno. Náskok 2 minúty sa ešte vidieť dá.
Ošetriť sa to dá preventíve - skrátením chronmetráže, nakoľko v Bratislave večer a cez víkendy chvalabohu skoro vôbec nie sú zápchy až na pár výnimiek.
alebo regresívne - krátením výkonnostných odmien, ale to by sa museli prelustrovať všetky DAtky a každého jedného by museli postihnúť a to sa tak ľahko nestane (lebo brigádnici, lebo protekcia, lebo vodič sa vyhovorí, že tu môže mať +2 a inde chytí červené, zápchy a raz- dva je z toho -3)
AAA
A ešte 1 môj konkrétny príklad z PKO, kde prestupujem. Idem 12, ktorá má prísť 2 minúty pred odchodom 30, resp. 37. Električka minútu mešká, 30 stojí na zastávke. Dobehnem spred vozidla k nej a vodič namiesto toho, aby počkal, mi zatvorí pred nosom a odíde s minutovým náskokom.