Reakcia na: Mike #71015:
Ja by som bol radšej, keby sa najprv riešili iné úseky (Patrónka, Pražská, Drotárska, letisko), nie také, kde by sa duplovala električková doprava, ktorá by MALA byť rýchlejšia.Počul som, len neviem, prečo napríklad dávajú do médií, ako "ťažko" sa im budujú a rozširujú cesty kvôli pozemkom, ale o probémoch s pozemkami pri zatrolejovaní obratiska Molecova vôbec v médiách nehovorili, a namiesto toho klamú s "duobusmi", a ešte aj politicky využívajú trať na Dlhých Dieloch ako nejaký úspech, čo je podľa mňa veľmi pochybné...
No, dosť už, idem spať.

Mike
Odhliadnuc od toho, že 25Tr nie je ani zďaleka normálny duobus, že pomocný agregát je stavaný iba na núdzové použitie, pokiaľ možno nie s ľuďmi (DP má testy čo sa robili 3 dni na L88 - po celý deň - podľa nich je to O .K.), odhliadnuc od toho všetkého, keď už nebudú žiadne šóry v Ml. doline tá prevádzka na ten agregát na L32 sa bude dať prežiť si myslím. Nakreslí sa tam chronometráž o 5 minút dlhšia; striešky na vedení na zast. Pri S. Mlyne a SAV, alebo Sokolská už dávno mali byť, to je neschopnosť jedného rezortu DP.