Reply on: KLF #71023:
Potom mozu... Ale zatial sa hovorilo len o dokupeni vozov na DD. Na obnovu trolejbusov ako som pochopil z clanku sa budu vyhradne pouzivat reko 14TrM, co sa mi osobne nelubi. Nejako sa neviem zzit so predstavou ze tu 14TrM budu jazdit este v roku 2019.Ale chcelo by to tender na nejaku vacsiu dodavku ako bolo na 21Trky. A podla toho dodavat. A najlespie ho spojit aby bol aj na busy. Ziadat aj dlzku 15m a citelis je odstaveny

Mike
Odhliadnuc od toho, že 25Tr nie je ani zďaleka normálny duobus, že pomocný agregát je stavaný iba na núdzové použitie, pokiaľ možno nie s ľuďmi (DP má testy čo sa robili 3 dni na L88 - po celý deň - podľa nich je to O .K.), odhliadnuc od toho všetkého, keď už nebudú žiadne šóry v Ml. doline tá prevádzka na ten agregát na L32 sa bude dať prežiť si myslím. Nakreslí sa tam chronometráž o 5 minút dlhšia; striešky na vedení na zast. Pri S. Mlyne a SAV, alebo Sokolská už dávno mali byť, to je neschopnosť jedného rezortu DP.