Pavel: Samozrejme, niektorym textom rozumeju len Bratislavcania... Nechceme mat typicke popisy ludi bez fantazie ako napr. "Ikarus 280.08/A ev. c. 1906, Bajkalska ul., 29.4.2002". Ak sa to vsak nebude pacit aj nasincom, tak mozme robit sucharske popisy.
hroch: Su miesta v Bratislave, kde cestujuci poznaju vodica a aj on ich - napr. spoj 56ky na Potocnu je takyto pripad. Vtedy sa vsetci navzajom pozdravia a je pohoda. Na druhej strane je zas linka 28, kde vodic vsetkym deckam nadava (asi preto, ze ich pozna
)...
hroch: To s tymi farbami by som aj ja rad vedel. A hlavne by som chcel vediet, preco musime natierat elektricky kotasfarbami...
Andrej: Tie zelene farby su fakt desne. Ale vydrz do pozajtra, v sci-fi uvidis, ako by to vyzeralo, keby to bolo v cervenom
Inak, este pred nejakymi 15-20 rokmi bola hadam najrozsirenejsia farebna kombinacia cerveno-kremova. Preto je taka aj na tomto webe.
hroch: Su miesta v Bratislave, kde cestujuci poznaju vodica a aj on ich - napr. spoj 56ky na Potocnu je takyto pripad. Vtedy sa vsetci navzajom pozdravia a je pohoda. Na druhej strane je zas linka 28, kde vodic vsetkym deckam nadava (asi preto, ze ich pozna

hroch: To s tymi farbami by som aj ja rad vedel. A hlavne by som chcel vediet, preco musime natierat elektricky kotasfarbami...
Andrej: Tie zelene farby su fakt desne. Ale vydrz do pozajtra, v sci-fi uvidis, ako by to vyzeralo, keby to bolo v cervenom

hroch
ja len ako clovek z marketingu snivam o tom, ze raz dosiahneme opticku uroven mhd v ziline - tam aj cudzinec na prvy pohlad spozna, ci ide mhd alebo nejaky iny bus. je to taky moj maly snicek, ze raz budu vozidla dpb rozoznatelne na prvy pohlad, ze dpb zacne aj so svojimi obmedzenymi moznostami robit to, comu sa hovori budovanie corporate identity (a ze pri tej prilezitosti zahodia aj to priserne logo a daju prednost niecomu modernejsiemu a jednoduchsiemu...