Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: aquila #70261:
Odpoved ti dal S499.1023 v #70263.
Reakcia na: Mikimaus #70262:
Az dodatocne som si vsimol ze je tam Zdroj iMHD. Tie fotografie sa mi zdali povedome ?
Reakcia na: aquila #70261:
On ais myslel to, že sú 3-/4-dverové (majú dvere aj vzadu), lebo v Germánii sa taký autobus prakticky nedá stretnúť.
V infografike na internetovej stranke SME je "animacia" S 06 T ☺
Reakcia na: Ámos #70260:
ten stredny obrazok nesedi, lebo hentie su na 100% len ciastone nizkopodlazne. to viem urcite 🙂

tie many su tusim 100%, ale asi si dam tu namahu a pojdem nejaky kuknut 🙂
Reakcia na: S499.1023 #70257:
Keď dostala pomenovanie "Clára", tak kľudne to môže byť aj VECTRA!! ? ?
Reakcia na: S499.1023 #70257:
Aha... No vidis - a zas som o nieco mudrejsi. ? ?
Reakcia na: KLF #70256:
Keď už, tak VEKTRA, ako VElkoKapacitní TRAmvaj, ale to je označenie jednosmerného vozidla s trocha dlhšími nesenými článkami, ktoré sa vyskytuje len v jednom exemplári v Przni (ani neviem, či je pojazdný) a slúžil ako nosič technológií pre "Porschetru" 14T.
Reakcia na: fobust #70255:
A preco o nej furt piseme, ako 06T, ked ma oznacenie Vectra ? 😉
Nemôžem si pomôcť, ale tvrdenie že 06T píští porovnateľne s inými modernými električkami nie je pravdivé. Minimálne ULF a nízkopodlažné električky typu T na linke "metra" U6 sú poháňané rovnako asynchrónnymi trakčnými motormi a pištia oveľa menej.
Reakcia na: richardhudec #70230:
Takúto módu neotvárania niektorých dverí na vybraných zastávkach majú aj iný vodiči.
Reakcia na: S499.1023 #70247:
ano drtiva vacsina su ciastocne a len posledne dodavky (cca posledny rok) su plne nizkopodlazne.
Reakcia na: Chicco #70251:
No ale to uz nam nebude zavadziat ten mikrofon pred xychtom vodica. 😉 To budeme radi, ze sme nastupili na spravnu elektricku. 😉
Reakcia na: KLF #70250:
Aaale dozijeme, budeme sa tlacit a palicou bit vsetkych, ktory sa budu snazit obsadit nam miesto, nadavat, ze je tam teplo, alebo ze je tam prievan, ze nemame vyhlad a pod. Vidim to celkom zivo ...
Reakcia na: Chicco #70249:
No obavam sa, ze tych vykladov sa my nedozijeme. 😉
Reakcia na: KLF #70244:
To aby si mohol spievat, ked uz si vystaveny v takom vyklade.
Reakcia na: S499.1023 #70245:
Ako Ty majstre môžeš nekonkrétne tliachať
??? Prosím to už nikdy nepíš, veď ja mám Tvoje S499.1023 zavesené na stene, si proste môj DOPRAVNÝ IDOL ?
Reakcia na: aquila #70242:
A jazdia vôbec vo Viedni celonízkopodlažné busy? Lebo teraz sa mi to už pletie s Nemeckom, predsa len autobusy ma až tak nezaujímajú, ale nie sú vo Viedni tiež všetky krátke busy dvojdverové a dlhé trojdverové, so sttúpajúcou podlahou od posledných dverí dozadu?
Reakcia na: Ámos #70240:
V 80 rokoch minulého storočia som počúval , ako PC nahradia adm. pracovníkov, bude viac výkonných pracovníkov čím dospejeme k 6 hodinovému prac. dňu, 4. dňovému pracovnému týždňu a iné sprostosti. Bez PC zachviľu nepôjdeme ani na WC. Pozri sa okolo seba, úradníkov je toľko ako PC, t.j. niekoľko krát viac ako ich bolo, majú všetko dokonale pod kontrolou a konečne sa dostávajú do vysnívaného snu / Vládnuť bude svetu len absolútne najbohatšia najvzdelanejšia elita vyvolených a tí ostatní budú robiť len to čo im bude z vole nadradených dovolené. Ak však tomu čo tu píšem dostatočne nerozumieš, mám pre Teba návrh. Pán S 499.1023, Ti to dostatočne vysvetlí, aj s invektívami voči mojej osobe. Základ úspechu v dnešnom svete je byť dobre zamestnaný ale pritom nič nerobiť. Práci česť a robote pokoj.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.