to ze kopu veci co povie durkovsky je irelevantne sa mohli presvedcit X krat.
stat nepotrebuje nutit mesto na stavbu metra, ale taktiez nemusi dat ani korunu na stavbu tak zmrsene projektu elektrickovej radialy aku mesto prezentuje. to je neodskriepitelny fakt.
ohladne zavisti, tak to si fakt na hodne spatnej adrese ak si to nepochopil z toho textu, ja to kosiciam vyslovene prajem aby tie prachy ziskali (aj ked som v tomto skor pesimista, lebo slovenske projekty su vo vseobecnosti dost zle vypracovane, ale snad maju dobreho projekt manazera)
ad metro ba dockaj casu ako hus klasu
skor teba skrie, ze pravda je taka, ze durkovsky a cela KDHacka mafia na magistrate su organizacne neschopni ludkovia.
jo a nejsom metrofil ano najradsej by som videl metro, a dokazal by som par ludi preplieskat za to co urobili zaciatkom 90tych rokov, ale to neznamena, ze si neuvedomujem realny stav veci.
skor ty by si si mal uvedomit, ake obrovske preslapy mesto za posledne 4 roky porobilo a v konecnom dosledku coho sa v dopravnej oblasti chytili v lepsom pripade urobili len polovicato, v horsom uplne dodrbkali ...
nie je irelevantne co durkovsky povedal... on je primator a ziaden minister s lobystickymi skupinami aby sa preebali miliardy na nepotrebnu vec, nedokaze mesto prinutit na vystavbu metra...
Dalsou vecou je, ze to nemoze byt cez spolocnost metro. A preco potom stat v tejto firme stale drzi tusim 34% akcii? Zrejme to az taka pravda stym ministerstvom nebude. Inak by sa okamzite pripojilo k iniciative tuto spolocnost zrusit, avsak to sa nestalo..
A to ta ako metrofila skre a nevies sa stym zmierit tak si vytvaras v hlave bludy o tom, ze primator je irelevantny a ministerstvo chce staviat..
Toto je vsak stebou zabita diskusia
A navyse si aj zavisltivy - ja tie 3mld. Kosiciam na rozvoj prajem a budem sa tesit ked si ich vybojuju...
A k fondom. Pravidlo je take, ze vzdy sa nejaky fond aj pre bohate regiony najde, treba len hladat. Skuste si vyhladat stranky o fodnoch EU a urcite tam najdete taky, na ktory by sa dala zatrolejovat Petrzalka ci postavat elektrickovu trat... Faktom je, ze mesto toto uplne zaspalo a s fondami EU sa tu vobec nerata...
Re #70147 Martin Fudnarek: Ano 13 liniek s 12 min. intervalom nie je bohvie co, no v zasade z toho vieme spravit 5 liniek so 4 min. intervalom a to je uz o inom. Takisto netreba zabudat ze v Bratislave jazdia dvojicky alebo kacice zatial co v KE sa na niektorych linkach (neviem ktorych) objavuju sola. A je rozdiel solo raz za 12min. alebo duplak...
Re #70152 aquila: Musis si vybrat co chces, uz som to tu nizsie pisal. Bud nove busy s mizernym intervalom alebo starsie s dobrym...
Ale stacilo mi otazku oplozit raz.
Neucastou sa vyriesi moje svedomie. Nemam dovod (fakt nemam, nech rozmyslam, ako rozmyslam nad kandidatmi) volit nikoho z nich.
Nizkou ucastou sa moze dat najavo, co za kandidatov kandiduje.
Tak mi zo zvedavosti napadlo:
a; Ako sa volá interný časopis DPB?
b; Ako často vychádza?
c; Prístup k nemu majú všetci zamestnanci?
d; Dá sa získať aj v nejakej knižnici?
Lebo napr. v Univerzitke som videl časopis zamestnancov tuším Železničnej spoločnosti (snáď som to príliš nedoplietol). A voľne na internete sa určite nenachádza. ?
Košice napriek svojim štvrťnízkopodlažným KT8 (podľa mojich informácií asi trom, nie siedmim) sú na tom aj s vozidlami PODSTATNE horšie ako Bratislava. Ich jediným šťastím je, že majú taký prebytok vozidiel, že ešte pár rokov z podstaty vyžijú.
"A elektricky ani netreba komentovat."
Ani bratislavské. Celodenný interval 12 min. je síce lepší než košický (12-20-15), ale tiež to nie je nič moc.
"Existencia elektrickovej linky s jedinym odchodom za den..."
R5 či R8 sú účelové linky určené na dopravu do USS a ten jeden spoj za deň asi postačuje. Naša 92 má cez víkend tiež iba 7 spojov.
hmmmm...ohladom tych 15Tr...to si nevsimajte...uz som bol unaveny:)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023