Reakcia na: fefe18 #69636:
Rada je to celkom dobra. Za pokus by to mozno stalo,ale neviem ci je mozne podat staznost aj po zaplateni pokuty na mieste. Pretoze moj nazor je taky ze som bol v prave...aj po podrobnom prestudovani cestovnych podmienok a tarif.
fobust
Pozri, na zastávke mám cestovný poriadok aj s časom prepravy do zastávok po trase. Napr. zo zastávky X to trvá na prestupnú zastávku Y 12 minút. Tam mi ide prípoj o 4 minúty, ktorým cestujem podľa cestovného poriadku ďalších 10 minút. Takže spolu je to 12 + 4 minúty čakanie + 10 minút = 26 minút. Podľa toho sa zariadim, kúpim si polhodinový cestovný lístok, nastúpim a označím si ho. Lenže, vozidlo mešká, prípoj mi ujde. Musím čakať (nie mojou vinou, ja som sa riadil podľa cestovných poriadkov a aj časov v nich uvedených) viac než štyri minúty, povedzme že čakám 10 minút. V tom prípade mi platnosť cestovného lístka skončila. Stále však nie mojou vinou! A v dnešnom modernom systéme sa dá veľmi jednoducho zistiť, či moje tvrdenie o meškaniach je pravdivé alebo vymyslené. Jednak mám na lístku vyrazené číslo vozidla, druhak čas a v neposlednom rade kód zastávky, na ktorej som nastúpi (alebo na ktorej bol označený lístok). Všetky tieto údaje sú jasným dôkazom a nie je problém cez palubné počítače zistiť kde aký spoj koľko meškal. Tým sa dá jednoznačne vylúčiť zneužívanie tejto výhovorky. Nesúhlasím s tým, aby bol cestujúci pokutovaný kvôli meškaniu. Máme predsa prestupnú tarifu a prestupné linkovanie. A keď ho už máme, tak cestujúci nesmie byť sakncionovaný za to, že prestup nevýjde (z dôvodu zápchy napr.). Opakujem, tieto veci sa dajú bez vynaloženia veľkej námahy objektívne overiť.