Reakcia na: aquila #68693:
1. - určite - zakopať všetko.
2. centrum nie je problém - preferencia, zábrany vjazdu na trať, prísne postihy - to sa ešte neurobilo, ale už je treba tunelovať ?
3. Tak to teda nie je blbý argument, pretože ak prevádzka tunela zhltne "pár nových vozov ročne" pri súčasných podmienkach tak ma to zaujíma
4. ako vidím, tak v ničom nemáš problém
5. aj som si myslel, že ti to bude jedno
6. ak si zo svojich návštev BA nepamätáš, už jeden tunel máme. A ten som myslel. Aha. To ako vytvoríš napríklad zastávku "Hlavné námestie" ?
No vieš, pokiaľ električky nebudú pokrývať viac ako polovicu prepravy, nosný systém to nebude. A to zakopaním mesta dosiahneš ? Nedosiahneš, tak sa s tým neoháňaj.
7. všetky vjazdy, ktoré si prezentoval si prezentoval s tým, že nevieš ako...
7. nechal som ich stranou, ale 8- 10 miliárd je veľa peňazí za málo muziky.
stary most - sturova - kamenne
snp - kamenne
snp - dobrovskeho
#68346
vyvrátené si to dostal tu #68347 - že je to technicky nemožné vôbec neberieš v úvahu a stále omielaš to isté dookola.
Sommelier
1. Zakopeš jeden jediný malý kúsok - čím budeš musieť zakopať všetko.
2. Tým, že zakopeš, ušetríš 2 - 3 minúty, ktoré na eskalátore stratíš.
3. Tým že zakopeš, zvýšiš prevádzkové náklady - kaemry, strážnici, dozorci, upratovačky, osvetlenie, atd.
4. Tým, že zakopeš, vtlačíš na uvoľnené miesta IGK - myslím, že sa ti všetci poďakujú za to, že bude kde parkovať
5. Tým, že zakopeš, zmeníš na nepoznanie výraz mesta - a nebudeme dúfam diskutovať o tom, či je električka mestotvorný prvok a či je rozdiel, kde premáva
6. V prípade, že by sa práce rozvrhli - počas niekoľkých rokov by električka do Dúbravky chodili výlučne tunelom, následne pár rokov len spodnou časťou tunela. Môj odhad - 3 -4 roky pekla na zemi. Gratulujem
7. Ešte si neprezentoval vjazdy a výjazdy z tých tunelov. Pokiaľ ten názor máš - električky v CMO pod zem (mimoúrovňovo) mal by si vedieť ako to chceš urobiť. Inak je to populizmus, však áno ?! A to peniažky nechávam stranou.