"Reklama" na naše autobusy a Ekonomickú Univerzitu:
http://www.diepresse.com/Artikel.aspx?channel=c&ressort=w&id=589672
http://www.diepresse.com/Artikel.aspx?channel=c&ressort=w&id=589672
.... pri rôznych kombináciách nezľavnený lístok až po ročnú električenku vychádza IGK cca. 3,8-4,2x drahšie. Rátam tam poistky (zákonnú+DAS), benzín aj údržbu. Vstupné náklady na IGK nepočítam. Tieto výpočty predpokladajú prevádzku IGK čisto na cesty do roboty po meste, takže sú asi finančne najhorším možným variantom (kedy si IGK na seba nezarobí inak
)
len som vysvetloval ze ked maju auta platit za cesty, tak ma platit aj MHD
Ike
takze tvrdis ze oboje je na tom rovnako, tak naco chces zdrazovat? nespravis nic len zdrazies aj MHD aj IAD... a to ma aky vyznam? aby ludia nechodili do prace?
naozaj neviem ako stat dotuje IAD a MHD znevyhodnuje... MHD znevyhodnuje dpb... IAD ma v rukach kazdy sam... preto sa kazdy o svoje sukromie stara...