Reakcia na: AAA #66783:
napisem aj svoj nazor. denne som chodil 86 z prievozu do Petrzalky. cesta trvala z Markovej asi 36 minut. teraz ked je 68+66 s obchadzkou cez Trnavske myto to trva asi 42. ale ked vyjde prestup da sa to za rovnaky cas. co sa tyka ponukanej kapacity je to teraz ovela lepsie lebo sa pouzili klbaky tam kde ich bolo viacej treba. v ruzinove bola 86 prazdna nezriedka aj menej ako 10 ludi takze by som to uz naspat nedaval aj ked by mi to obcas pomohlo ?
Presnú sumu neviem, ale cca 120 mld Sk by stála celá stavba Petržalka - Ružinov (trasa
. Po Hlavnú stanicu to bude asi 60 mld Sk. Tá električka za 8 mld. Sk je oproti tomu zlomok a ani na ňu sa nevedia tie peniaze poriadne nájsť, takže akékoľvek metro v Bratislave je utópia. Navyše mám obavy, že sa aj s tých 8 mld. Sk začne ukrajovať a postavá sa to za 5 mld. Sk, čo bude už obyčajná povrchová tramvaj s úrovňovými križovaniami. ?
kecho
zmeny nadvazuju: 80+88, potom 84+99
80 - Matador - most SNP
88 - ASMN - Vazovova/Kollarovo nam.
99 - pridat Halova cez Dvory, Einsteinova, Kremnicka, Zaporozska na ZST atd.
84 - zrusit konecnu v Ovsisti a z EU ju supnut cez Bulikovu a Sustekovu naspat na Bosakovu, potom Mlynarovicova, Farskeho (v najazde na stary most), potom by mohla odbocit dolava pred Artmediou (ved cesta tam je uz hotova) dolava k Auparku, zastavit niekde pri Sade J.Krala, a potom vybehnut na most SNP na zastavke Aupark a dalej na Zochovu naspat by isla normalne Aupark - Muchovo nam./Vavilovova - Farskeho - Bosakova - EU...
a samozrejme po otvoreni mosta vratit naspat 68 okolo EU cez Bulikovu
mimochodom - navrhujem zrusit zastavku Mlynarovicova v smere do Ovsista, kde je aj tak plot detskeho ihriska - 99nu staci presunut k trhu a tym by sa zrusila aj zastavka pri Salezianoch a 84 staci predsa zastavka za krizovatkou - v oboch pripadoch je to blizsie - a hlavne bezpecnejsie - k zdravotnemu stredisku. Neraz tam vidiet, ako ludia zo zastavky prebiehaju cez cestu, aj ked o par sto metrov dalej je svetelna krizovatka...