"A ako šofér osobného auta potrebuješ z dopravného značenia vedieť presné územnosprávne členenie????"
-asi nepotrebuje, ale to nie je dôvod aby v tom bol bordel...
_____________________________
Re #66048 untrop: "Možno ma imhd.sk potom vyššie ratingy zobrazených stránok. A možno sa potom lepšie predá reklamné miesto,"
- komu iMHD predáva reklamné miesta?
_____________________________
... MESTO BEZ ÁUT....
Re #66161 galiyosha: To by si mali prečítať všetci, čo si nevedia predstaviť mestá bez áut. Pekný článok, až na toto:
"Z hlediska úspor energie je ideální čtyřposchoďová zástavba, která se ještě obejde bez výtahu."
"syna či dceru snadno pěšky doprovodíte do blízké školky nebo se o ně postarají prarodiče, kteří jsou díky úplné bezbariérovosti ulic mnohem soběstačnější." ?
Som zvedavý, ako sa imobilní a semiimobilní vytrepú na poschodia bez výťahu.
Nerozumiem čo ste to riešili s tým zásobovaním a záchrannou službou.. Veď gumokol príde po hlavnej ulici po električkovom koridore a tých posledných 200 metrov prejde po pešej zóne... akútny nedostatok predstavivosti...
No to s tou 31/39 som asi zle pochopil, beriem späť. Ale aj tak
1. Kde by si 39 chcel pri zimáku točiť.
2. pressburger #66370: Mám tomu rozumieť tak, že tento príspevok platí okrem liniek 31/39?
Logické je to napr. pri 59, 83, 92.
Re #66352 Valec: súhlas
Re #66370 pressburger: Potom by som 31 + 39 zlúčil.
Re #66380 pressburger: Zrušenie obsluhy Matadoru = blbosť. L 92 by sa skôr mala rozdeliť na 92 a 192. A taká otázka: Koľko rokov sa zaoberáš linkovaním MHD?
Re #66385 Peon: Určite by sa dali zredukovať linky (napr. z 518 spraviť služobný spoj, alebo zrušiť, 501/5 cez Kramáre, 502 k Slávičiemu).
---
A ešte otázka pre všetkých: Existuje spôsob ako získať výstupy meraní počtu cestujúcich na uričitých linkách / prepravných prúdoch v nejakom období dňa/týždňa? Ak áno kde? Dalo by sa to tu zverejniť? Lebo bez toho si myslím, že naše linkovania, ktoré vyrábame nemajú veľký význam.
no pekný návrh, ale žial nereálny, lebo mesto neplánuje posilniť nočné spoje ...
Ale myslím, že aspoň v piatok a sobotu by mohli byť odchody
23:50, 1:05, 2:20, 3:25 ?
mne chyba nočná linka spájajúca Vodostav s Technickým sklom... ?
Trasy liniek ND sa zdajú byť dobré. Ja teda nočnou dopravou necestujem, ale povedal by som, že systém ako taký nie je zlý. Len tie odchody...
Čo takto
23.50
00.50
01.50
02.50
03.50
??
To by ale musel byť zo strany mesta záujem...
Nemyslím si, že tie 2 zmeny, ktoré v trasách nočákov navrhuješ by boli správne. Jednak by tie autobusy nemuseli stačiť kapacitne a za tých 75 minút medzi prvým a druhým odchodom (aj s nejakou rezervou) by sa podľa cestovného poriadku zrejme nestíhali vrátiť na Hlavnú stanicu...
A čím má bus dlhšiu trasu, tým je pravdepodobnejšie jeho meškanie predpokladám (hlavne cez deň, keď zdržuje mnoho semafórov). Btw, v CP nočákov sa podľa chronometráže ráta, že zastavia len na niektorých zastávkach, však
ANKETA: Čo hovoríte na súčasné trasy nočných liniek? Podľa mňa sú celkom dobré a logické, ale rád si prečítam nejaké návrhy k zlepšeniu.
A má niekto tie trasy, čo boli navrhované prednedávnom a neschválili sa? Niekto tu raz spomínal, že napr. priame prepojenie Dúbravky s DNV...
Vážení, ktorí máte doma rozšírený balík káblovej televízie. Čo ak by som k Vám prišiel a prečísloval Vám, lepšie povedané, poprehadzoval by som rôzne kanály podľa nejakého "systému". A nájdem si dôvod v tom, že napr. tamten kanál mení iné pásmo (ako inú trakciu) a umiestnim ho spolu s inými rovnakého pásma do 2x. Ako by sa Vám to páčilo? Myslím že základ je linkovanie NEMENIŤ! Substrátu je jedno čo mu príde, on si proste pamätá, že linka XY ide tam keď mu príde YZ, tak je dezorientovaný, hoc tom ide po tej istej trase.
Tak linka ? pojde z Vyšehradskej po Budatínskej, Jiráskovej, Rusovskej ceste, Viedenskú cestu, Einsteinovu na Most Lafranconi.
A aj linku 88 by som zmenil. Z AS MN by z Rusovskej išla na Viedenskú a do Auparku.
To, čo píšeš určite vypadá lepšie. Ale vždy má hlavné slovo DP a ten to tak nespraví.
Napr. v Petržalke
predĺžiť linku 78 na Holíčsku po pôvodnej trase
Linka 80 by nezachádzala ku Kúpalisku Matador
Obnoviť linku 81 na Hlavnú stanicu
Linku 92 nechať iba na trase Dolnozemská - VW-1
a linka 82 na trase Dostih.dráha - Voj.nemocnica. Keď nastúpim do 92, tak neviem, či ide na zastávku Strečnianska alebo nie.
Myslim, že zmeny by sa mohli vykonať v nočnej doprave. Spojiť linky 501 a 504 do linky 501 s trasou Hlavná stanica - Karlova Ves - Dúbravka - Devínska Nová Ves
linky 506 a 508 do linky 506 s trasou Hlavná stanica - Jasovská (podľa linky 506) a odtiaľ cez Jarovce, Rusovce, Čunovo
A keď ja poviem, že centrum Petržalky je na Smolenickej, príp. pri TESCU, Technopole, či železničnej stanici, tak odvšadial povedie priama linka do DNV? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tomas1
-asi nepotrebuje, ale to nie je dôvod aby v tom bol bordel...
_____________________________
Re #66048 untrop: "Možno ma imhd.sk potom vyššie ratingy zobrazených stránok. A možno sa potom lepšie predá reklamné miesto,"
- komu iMHD predáva reklamné miesta?
_____________________________
... MESTO BEZ ÁUT....
Re #66161 galiyosha: To by si mali prečítať všetci, čo si nevedia predstaviť mestá bez áut. Pekný článok, až na toto:
"Z hlediska úspor energie je ideální čtyřposchoďová zástavba, která se ještě obejde bez výtahu."
"syna či dceru snadno pěšky doprovodíte do blízké školky nebo se o ně postarají prarodiče, kteří jsou díky úplné bezbariérovosti ulic mnohem soběstačnější." ?
Som zvedavý, ako sa imobilní a semiimobilní vytrepú na poschodia bez výťahu.
Nerozumiem čo ste to riešili s tým zásobovaním a záchrannou službou.. Veď gumokol príde po hlavnej ulici po električkovom koridore a tých posledných 200 metrov prejde po pešej zóne... akútny nedostatok predstavivosti...