hmm,mam taky jeden dotaz..ked su dvojmesacne letne skolske prazdniny,tak plati cestovny poriad pre prazdniny,alebo obycajny pre pon-piatok??prosiim odpoved,dakujemm ?
Môže byť že:
- nepracujú
- pracovný čas majú inokedy
- pracovný čas nemajú presne definovaný
- sú v práci, ale nemajú čo robiť
- sú v práci, dokončili to, čo robiť mali, ale musia alebo chcú tam zostať
- pracujú a chcú mať pár minút pokoj od práce
Neviem prečo by nemohli mať skončenú prácu 11:30, keď jej mali málo, alebo ju spravili rýhchlejšie, než sa predpokladalo.. A bežne vo niektorých firmách nie je čo robiť niekedy aj mesiac..
Podľa mňa by tam objazd nemal byť, lebo tí z Popradskej by sa tam už vôbec nedostali a ako vidím tak sa z Pop. robia tiež veľké kolóny. ? Trolejbusom a autobusom by to neprospelo a tiež prímestským tiež nie. ?
Nechcem sa vás dotknúť ale dole v informáciach je písané toto:
Informácie o tomto diskusnom fóre
Stránky imhd.sk nie sú stránkami Dopravného podniku Bratislava, a. s. Toto diskusné fórum je určené predovšetkým pre debaty o bratislavskej doprave....
Ja nemám problém s tým ale neexistuje nejaká stránka o Pražskej doprave ako táto? Alebo si založte fórum kde o tom budete kecať napr. phpbb. ?
I keď niekedy tie príspevky majú aj slovo Bratislava. ?
SZKV a Sommelier, mám na vás súkromnú prosbu. Nemožete si dopisovať mailom? Mňa a ako som zisťoval aj niekoľko ďaľších vaše debaty nezaujímajú. Aj keď na prvý pohľad vyzerajú, že sú o niečom, tak nakoniec väčšinou sú o ničom. Ďakujem za pochopenie.
P.S. Z vás musia mať vaši zamestnávatelia radosť, keď si celý deň namiesto výkonu práce vypisujete na forum.
hororí sa o 180 tyšic. Ále ani líšky so srnkami netušia, koľko ľudí v tom meste žije a koľko sa tam denne pohybuje (kde to nakoniec vedia, že ?!?).
http://www.hoteldemunck.com/images/map2.gif - tu je taký vybodkovaný trasa. Imho, tie trasy vedú súbežne - ale nevidím v tom nič zlé, skôr to, že prestup je jedna radosť...
No jo, v Amsterdamu okruh metra mají- a k tomu navíc 3 radiální linie ( z toho jednu "obojživelnou"), které mají tu zajímavou vlastnost, že se centru moc nepřibližují. A oni to metro staví vůbec zajímavě- určitě nadpoloviční většina úseků metra vede v těsném souběhu s železnicí (dobře patrné to je pokud tam přijíždíš od Emmerichu (= Německa). Dále- do okruhu vlastně nejezdí nic (nejvíc se tomu blíží linka 50 Gein- Isolatorweg, ale i ta má výrazně severo-jižní směřování). A kde jsi, prosím, přišel na to "dokončení okruhu"? Já o tom nenašel ani zmínku a když jsem na Isolatorweg před dvěma lety byl (a souběžnou železnicí z Centraalu jel), nikde nebyly vidět sebemenší stopy stavební činnosti. Díky.
Ale stejně si myslím, že Amsterdam má do Bratislavy dost daleko- jednak je to na rovině (de facto v moři) a hlavně tam metro tvoří jen doplněk tramvajím (taky je stavěné maximálně úsporně a skoro celé na povrchu), které jsou tam jednoznačně radiální, zatímco metro zabezpečuje ty další potřebné vztahy. Ale na rozdíl od vás tam tramvajových radiál je tolik, že už žádné další radiální vztahy řešit nepotřebují- zato u vás čeká na řešení radiální dopravy možná třetina města (nevím přesně, kolik lidí na Petržalce bydlí), víme? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
.