Lepsia udrzba. Nizsi priemerny vek vozidiel. Vacsi podiel nizkopodlah. Integrovana doprava. Dvadsatsedem nocnych spojov v intervale tridsat minut (vybrane linky 60). Predpredaj CL na urovni. CD s cestovnymi poriadkami celej PID za par korun (stavalo 25, neviem kolko teraz.) Hlasenie vo vsetkych vozidlach. Zatravnene zvrsky. Co by ma este napadlo?
Keď ti dobiehajú do vozu ľudia, tak je isté, že ak im ujdeš, tak prestup z niečoho na teba nestihnú, kdežto pravdepodobnosť, že tí, čo už sú v tvojom voze, prestup z teba na niečo iné nestihnú, je oproti tomu menšia. Takže ak niekto už dobieha, tak spokojnosť ľudí globálne bude väčšia keď ich budeš čakať.
Vodic nema co cakat ludi, co zmeskali svoj spoj. Ja osobne byt vo vozidle a ponahlam sa, zmeskam niekde prestup, tak sa budem stazovat na vodica. Preco by som mal trpiet pre par debilov, co nevedia byt vcas na zastavke?
Mne nešlo o to spochybniť tvoj názor. Mne išlo o to, že si sa opieral o nepravdivé informácie, ktoré si tu šíril, čim si chcel, aby tu ľudia nadobudli dojem, že to je pravda. Netráp sa kvôli tomu, takých je tu kopec a všetci im to pokojne ŽERÚ.
Sommelier:
Je otázkou co myslíme pod tím enormě? Pokud pokrytí území v procentech, pak se enormě potřeboval postavit Barrandov. Pokud myslíme obsluhu aspoň 1/3 největšího sídliště od Moskvy po Lisabon a vyřazení alespoň 100 autobusů, pak se enormě potřebovala postavit Petržalka. Btw. Jedna trať ve středu Petržalky nemusí být poslední. Pokud tam povede aspoň část, je pak daleko jednodušší tam natáhnout druhu, třetí větev. Z pohledu dopravní obsluhy mi připadá TT na Petržalku v bývalém ČS jako nejnezbytnější ze všeho jiného nezbytného.
Veď práve - tam je rozdiel v tom, či sa "enormne" niečo oplatí postaviť - Barandov, alebo či to pokryje len časť nárokov - Petržalka. V jej prípade bude nevyhnutné postaviť most na západe.
Apollo uzrelo svetlo sveta na papieri v roku 1963.
Je viac ako dôležitý - odľahčil preťaženému prístavnému mostu.
Starý most je pre automobili nevhodný - len tak tak tam prejdú 2 autobusy oproti sebe.
inac taka perlicka z dopravy, co sa mi pritrafila. v pondelok som si hladal vlakove spojenie z BA do Nesusiedl am See. uz dalsi rok maju zeleznice reklamu na tuto trat, nakolko ide o maly pohranicny styk a pekny `vejlet` pripadne aj s `bajkom` k tomuto rakuskemu jazeru. minuly rok sa nam tam celkom pacilo (az na premrstene ceny). tak sme si to xceli zopakovat. vo vyhladavaci `cp.zoznam.sk` som teda zadal vstupne data a vyslo cosi divne - prestup v Parndorf Ort. cca 1h a cela cesta teda 1h41min. sa mi to nejak nezdalo,lebo minuly rok ste na pripoj s P.Ort cakali najviac asi 10min. tak som skusil vyhladavac `zssk.sk`. vyslo to iste. to iste vyslo na `cd.cz`. tak reku skusim `oebb.at` a bum, vysiel pohodovy prestup, kde cela cesta trvala 41min. dal som este pre istotu `db.de` a tiez pohodicka. neviem, ako sa zbieraju data do jednotlivyx vyhladavacov, ale tak som napisal mail na `slovakrail` asi o 17.h a na druhy den rano som mal odpoved, kde okrem formalnej, ale slunej frazicky `dakujeme, ze vyuzivate sluzieb nasej spolocnosti` a bla bla bolo, ze mi davaju za pravdu, ze ide o xybu. vypisali mi dalsie mozne spojenia a ubezpecili, ze upovedomia spravcov vyhladavaca. celkom mily mail a ryxla odpoved, co ma velmi potesilo. akurat, ze xyba este napravena nie je :o)
Sommelier:
Já tu, ale také neporovnávám TT na Barrandov a na Petržalku z pohledu dopravní obslužnosti, ale z pohledu investice do MHD jako takové. A pokud byli lobbysti z DPP silnější než lobbysti z Českomoravského fotbalové svazu nebo lobbysti z vodáren na stavbu čistírny odpadních vod, pak to prospělo MHD. O nezbytnosti mostu Apollo se tu nechci dohadovat, natolik bratislavskou dopravu neznám. Slyšel jsem i rozdílný názor, že bylo Apollo nevyhnutelné. A ten most byl přeci ještě v plánu, když se počítalo s metrem?! A metru Starý most sloužit přeci neměl?
Já si myslím, že developerským nebo stavebním společnostem je jedno co se postaví, hlavně aby se vůbec něco postavilo. A jestli je to stadión za 4 miliardy nebo metro za ty samé peníze je jim celkem jedno.
Barrandov sa s Petržalkou nedá moc porovnávať. Tramvaj tam v radiálnom smere pokrýva drvivú väčšinu prepravných nárokov. Kdežto v prípade Petržalky to nebude ani tretina.
A most Apollo bola nevyhnutnosť. Rozhodne predpoklad pre odstavenie automobilovej prevádzky na Starom moste.
Mesto nemá ucelený plán rozvoja dopravy a momentálne sa realizujú projekty, ktoré ešte naplánovali komunisti. Snáď tí noví naplánujú niečo nové - opäť s nejakým výhľadom.
Ale pridám sem ešte jeden pohľad. Špinu by som hádzal aj na developerské spoločnosti, ktoré operujú v BA - sú to uvedomelé biele goliere a vyzretí mafiáni, ale práve oni by mali byť pákou na magistráte. Pretože momentálne si exkrementujú do vlastného hniezda.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KLF