Dlho som rozmýšľal, či budem na teba reagovať, lebo ťa poznám a viem, že to bude pravdepodobne zbytočné. Ale pokúsim sa :
MHD nie sú taxíky, ani zájazdové autobusy. Vozidlá MHD vykonávajú pravidelnú prepravu cestujúcich medzi zastávkami podľa vopred stanoveného grafikonu. Na trase býva obyčajne niekoľko nádväzných spojov. Ak cestuješ pravidelne, tak sleduj, že pokiaľ spoj ide presne, tak obyčajne stretáva vždy rovnaké linky na skoro tom istom mieste.
Cestujúci sú povinný byť na zastávke včas a pripravený na nastúpenie. To sa tu už pár krát napísalo. Vodič je povinný dodržať čas odchodu samozrejme po nastúpení všetkých cestujúcich "PRIPRAVENÝCH NA NASTÚPENIE", čo dobiehajúci nie sú. Ak vodič nepočká a odíde tak im NEUTIEKOL ako to tu všetci píšete, ale oni svoj spoj ZMEŠKALI. A to je rozdiel.
Nech sa ti to zdá akokoľvek kruté a z pozície cestujúceho ktorý zmešká spoj poznám, že hnev ovládne moju hlavu, ale uvedomím si, že nie je vinný vodič, ako to tu často píšete ale ja sám ako cestujúci. Vodič si plní svoje povinnosti.
Pokiaľ nevieš byť na zastávke včas, NEMÁŠ PRÁVO ZDRŽIAVAŤ ostatných cestujúcich, ktorí už nastúpili a ponáhľajú sa za svojimi povinnosťami.
Dúfam, že to konečne pochopíš (aj keď tomu veľmi neverím) a uznáš konečne, že čakať na dobiehajúcich cestujúcich po čase odchodu spôsobuje meškanie spojov.
Pokiaľ by vodiči dodržiavali grafikon a nevyčkávali by ľudí na zastávkach, tak by chodili podstatne presnejšie. Ľudia by sa naučili byť na zastávke včas a neročuľovali by sa.
Niektorí vodiči čakajú všetkých dobiehajúcich, lebo sa obávajú postihov, keby sa cestujúci sťažoval. Lenže vodiča nečaká postih pokiaľ dodržal čas odchodu. Skôr ho čaká postih, pokiaľ bude 3 min čakať na zastávke!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja osobne podľa možností čakám ľudí, samozrejme viem, kde si to môžem dovoliť. Napríklad, keď vidím, že nestíham svetlá, tak sa ani nesnažím odísť zo zastávky a "vetrám", pokiaľ za mnou nie je iný voz. Keď robím posledný spoj, tak pozorne pozerám na každej zastávke, či niekto nedobieha. Ale cez deň, keď je interval slušný a možnosť alternatívneho spojenia tiež nevidím dôvod, prečo umelo meškať a ukratiť cestujúcich aj seba o čas.
Súhlasím s tebou. Tu je okamžite vidieť, že ty vieš, o čom točís, pričom Emo nevedel ani zaťať aj keď tvrdil, že "počul oveľa viac kladných ako záporných". ? ?
Lepsia udrzba. Nizsi priemerny vek vozidiel. Vacsi podiel nizkopodlah. Integrovana doprava. Dvadsatsedem nocnych spojov v intervale tridsat minut (vybrane linky 60). Predpredaj CL na urovni. CD s cestovnymi poriadkami celej PID za par korun (stavalo 25, neviem kolko teraz.) Hlasenie vo vsetkych vozidlach. Zatravnene zvrsky. Co by ma este napadlo?
Keď ti dobiehajú do vozu ľudia, tak je isté, že ak im ujdeš, tak prestup z niečoho na teba nestihnú, kdežto pravdepodobnosť, že tí, čo už sú v tvojom voze, prestup z teba na niečo iné nestihnú, je oproti tomu menšia. Takže ak niekto už dobieha, tak spokojnosť ľudí globálne bude väčšia keď ich budeš čakať.
Vodic nema co cakat ludi, co zmeskali svoj spoj. Ja osobne byt vo vozidle a ponahlam sa, zmeskam niekde prestup, tak sa budem stazovat na vodica. Preco by som mal trpiet pre par debilov, co nevedia byt vcas na zastavke?
Mne nešlo o to spochybniť tvoj názor. Mne išlo o to, že si sa opieral o nepravdivé informácie, ktoré si tu šíril, čim si chcel, aby tu ľudia nadobudli dojem, že to je pravda. Netráp sa kvôli tomu, takých je tu kopec a všetci im to pokojne ŽERÚ.
Sommelier:
Je otázkou co myslíme pod tím enormě? Pokud pokrytí území v procentech, pak se enormě potřeboval postavit Barrandov. Pokud myslíme obsluhu aspoň 1/3 největšího sídliště od Moskvy po Lisabon a vyřazení alespoň 100 autobusů, pak se enormě potřebovala postavit Petržalka. Btw. Jedna trať ve středu Petržalky nemusí být poslední. Pokud tam povede aspoň část, je pak daleko jednodušší tam natáhnout druhu, třetí větev. Z pohledu dopravní obsluhy mi připadá TT na Petržalku v bývalém ČS jako nejnezbytnější ze všeho jiného nezbytného.
Veď práve - tam je rozdiel v tom, či sa "enormne" niečo oplatí postaviť - Barandov, alebo či to pokryje len časť nárokov - Petržalka. V jej prípade bude nevyhnutné postaviť most na západe.
Apollo uzrelo svetlo sveta na papieri v roku 1963.
Je viac ako dôležitý - odľahčil preťaženému prístavnému mostu.
Starý most je pre automobili nevhodný - len tak tak tam prejdú 2 autobusy oproti sebe.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nightlight