Reakcia na: Peon #64750:
1. takmer žiadnu, možno tak vylepovanie, a jazdenie na E/A/T. A nesmieš byť ideovo proti niečomu v DPB, lebo ťa nezoberú (totiž ja som tam kedysi ísť chcel robiť vylepovača a zistilo sa že som Andy z imhd)

2. skôr po známosti, ale nevylučujem aj iný spôsob
4. "až" nejakých 55 Sk za hodinu v hrubom, ale stáli vylepovači majú tuším raz týždenne prehliadky rajónu, za čo majú automaticky zaplatené, aj keď nejdú. Chodia samozrejme menej často, takže sa to viac oplatí. A nekotroluje sa to, takže to majú na saláme.
5. podľa toho, ako to je lepšie, niekto MHD (brigádnici ju dokonca nemajú zadarmo), niekto pešo, niekto to kombinuje, niekto chodí aj (vlastným) autom.
6. keďže zmeny obvykle bývajú od rána, tak večer, keď je toho viac, tak celý deň. Ak je to zmena, ktorá neovplyvní v zlom informovanosť ešte v ten deň, tak to môžu vylepiť aj skôr.
7. To nie je nejak stanovené, obvykle v nejaký deň zavolajú keď sa zmena vyrobí, a večer to treba vylepiť, ale niekedy je to aj o pár dní skôr.
8. niektoré CP sú samolepky, niektoré sú lepené takým tekutým lepidlom (pričom je letné a zimné, letné totiž v zime zamŕza a vytvára bielu vrstvu na CP).
9. Ani nie, ale keď je na plechu už veľa CP, tak je tá plocha nerovná, a potom vznikajú také "bublinky".. To sa dá riešiť odtrhnutím starých CP, ale niekedy aj tak je potom povrch nerovný a bublinky sa utvoria. Ale záleží aj od praxe vylepovača, ako to vie nalepiť.
10. Majú rovnaké kľúče, a otvára sa to často ťažko, lebo tie zámky bývajú niekedy také zaseknuté. No a do vitríny sa to niekedy lepí (jeden papier má obvykle na rohoch 4 samolepky), niekedy prichytáva magnetmi.
11. To neviem, ale spolužiak mal MHD zadarmo, a bol syn nejakého administratívneho zamestnanca, takže zrejme majú zdarma aj rodiny. Ale zas brigádnici vodiči nemajú MHD zadarmo.
12. To robí JCDecaux
13. Inzeráty a čmáranice odstraňuje JCDecaux pri čistení, vitríny neviem presne kto vymieňa, asi tiež oni, ale možno aj RTI DPB, ale oni majú na starosti skôr svoje zastávky.
Sommelier
Čo to vlstne znamená ? Že sa preinvestuje 17 miliárd ? Len na tento projekt ? Tvrdím, že je to od začiatku zlé - už od koncepcie.
Nikdy som ani len náznakom netvrdil, že to sú, alebo že by to mali byť peniaze na MHD, či regiodopravu. To, že niekto určí, že toto je na toto, bez toho, aby sa zohľadnili súvisejúce fakty - zúbožený stav MHD, to je čistý socialistický model centrálneho plánovania.
Pri dnešnom stave železníc je to opäť investícia dlhodobá.
Projekt Filiálky môže existovať aj bez tunela. A trať od filiálky môže časom pokračovať aj iným smerom.
Aquila: neviem o čom točíš, pretože by si sem mohol zavesiť aspoň link na tú dokumentáciu.
Okrem toho - už dnes je to pešo z filiálky na električku ďaleko. Takže by som tu na prestup veľmi nespoliehal. Filiálky nie je Trnavské mýto.