Š21Tr: "Totálny chaos v linkovom vedení" by som povedal, že nie je vec, ktorá sa dá zo dňa na deň vyriešiť. Je to problém dlhodobej výstavby a hlavne absencie nových električkových tratí. V Brne máte električky potiahnuté všade. Autobus je len doplnok ako sa dostať na električku. V Bratislave je to prene naopak. Stačí porovnať počty vozidiel.
Stav vozidlového parku len odráža celkovú situáciu ktorá tu vládne: na zdravotníctvo, školstvo a dopravu sa tu totálne sere.
Jednu vec by však DPB mal spraviť a to vypracovať plán obnovy voz. parku z dlhodobejšieho hľadiska a prostredníctvom neho sa snažiť získať nejaké peniaze. Lebo si neviem predstaviť, čo sa stane, keď po x rokoch sa naraz začnú kaziť Ikarusy 4X5.
Stav vozidlového parku len odráža celkovú situáciu ktorá tu vládne: na zdravotníctvo, školstvo a dopravu sa tu totálne sere.
Jednu vec by však DPB mal spraviť a to vypracovať plán obnovy voz. parku z dlhodobejšieho hľadiska a prostredníctvom neho sa snažiť získať nejaké peniaze. Lebo si neviem predstaviť, čo sa stane, keď po x rokoch sa naraz začnú kaziť Ikarusy 4X5.
Š 21 Tr
Pokud jde o dodávky vozového parku, tak to není nějakým nesystémem, to je prostě národní povahou. Když jste se odtrhli, tak jste začali s výrobou vlastních autobusů(Granus, SlovBus, Novoplan). Myslím, že dobře víš jak to dopadlo, hlavně Granusy.Tak aby jste si nekoupili něco českého, tak jste si koupili Ikarusy. Pokud mícháš politiku do dopravy tak to nikdy nedopadne dobře, viz. znárodňování a tvorba ČSAD podniků v roce 1949. A teď ste zase změnili názor a máte SORky.
Kockac:TAMbus je hlučnej a nepohodlnej. Připomínámi tureckej MAN SD222.
Martin: linkové číselné série to znám, myslel jsem třebajakou linkou se dostanu ze Smíchova na Kačerov autobusem.
Asi to budou ty dejvice, ostatně pod ně spadá i odts. plocha Suchdol, ne?
Jak to vypadá s C 734 a k čemu používáte tu bílou C 934E?